Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
zondag 22 november 2009, 22:56 uur
Wat stond er in jouw laatste verzonden smsje? En je laatste ontvangen?
#511 - donderdag 8 september 2011, 15:45 uur
ontvangen:bitch verzonden; weet ik
ontvangen:bitch
verzonden;
weet ik
#512 - donderdag 8 september 2011, 16:23 uur
Verzonden: We moeten nog een keer afspreken met uitgaan ? vraag of je vriendin ook mee gaat naar Bill..Xxxx Ontvangen: Ja, lijkt me echt gezellig en ja ik zal het aan der vragen! Vraag jij of Bas ook mee komt ? X
Verzonden: We moeten nog een keer afspreken met uitgaan ? vraag of je vriendin ook mee gaat naar Bill..Xxxx
Ontvangen: Ja, lijkt me echt gezellig en ja ik zal het aan der vragen! Vraag jij of Bas ook mee komt ? X
#513 - donderdag 8 september 2011, 16:36 uur
ontvangen: lieve schat, jammer dat je vandaag weer niet op school was, beterschap he! xxx
ontvangen: lieve schat, jammer dat je vandaag weer niet op school was, beterschap he! xxx
#514 - vrijdag 9 september 2011, 18:52 uur
Verzonden: ik kan niet tegen je praten op msn en gister en eergister ook al niet Ontvangen: Wew wtf maar waarom ping je niet haha. X
Laatst aangepast op 11-9-2011 17:27:00.
Verzonden: ik kan niet tegen je praten op msn en gister en eergister ook al niet
Ontvangen: Wew wtf maar waarom ping je niet haha. X
#515 - woensdag 14 september 2011, 15:01 uur
Ontvangen: Maat ik kan mezelf echt niet wakker houden ben zo kkmoe. Dus sms ik jou in de hoop niet in slaap te vallen x Verzonden: Oei ga dan naar huis slimpie! Ik ben nou al uit haha. Maar ik bel zo Karin wel! Xx
Ontvangen: Maat ik kan mezelf echt niet wakker houden ben zo kkmoe. Dus sms ik jou in de hoop niet in slaap te vallen x
Verzonden: Oei ga dan naar huis slimpie! Ik ben nou al uit haha. Maar ik bel zo Karin wel! Xx
#516 - dinsdag 25 oktober 2011, 9:57 uur
Oud, -Slotje!
Oud, -Slotje!
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.