fumasu schreef op zondag 10 juli, 0:13 uur het volgende: Stelletje aasgieren blijf met je poten van m'n lichaam af! I SHALL NEVER TRULY DIE! My body is a keepsake for Planet Earth! Die mag bepalen wat ermee gebeurt. In this case, wegrotten in de aarde to keep the soil fertile. :]
Ahhhwww, je doneert je hele lichaam aan behoeftige plantjes =)
van de ene kant als ik iets nodig was dan zou ik het heel blij worden als iemand iets ging afstaan, maar van de andere kant, dood = dood. moeten ze van me afblijven alleen als familie ofzo wat nodig heeft mag
Ik ben zelf geen donor. Ik heb mijn keuze gemaakt om mij en mijn zijn zo te laten als ik kom te overlijden. Ik wil dat ze mij herrineren zoals ik was zonder lichaamsonderdelen te missen. Ik zou wel aan mijn dochtertje, en naaste familie wel de nodige dingen als het kan willen geven. Bijvoorbeeld een nier of bloed etc.
Ik vind het wel goed dat er mensen zijn die donor zijn, je helpt er zeker vele mensen mee. Zo heeft er een meid die bij mij op de opleiding zat haar lichaam als donor op gegeven. Zij kwam op jongere leeftijd (18 jaar) te overlijden door een hersenvliesontsteking. Zo heeft zij een vrouw aan een nieuwe alvleesklier geholpen en een jongetje van 2 aan zijn longen.