nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Nieuws » Regels!

Discussieonderwerp
vrijdag 20 november 2009, 1:12 uur

148 posts
Started
Natuurlijk op de vernieuwde site van Xseno moeten er ook weer regels komen!
wat vind jij welke regels er moeten komen!?

#11 - zaterdag 21 november 2009, 16:06 uur

De sms chat een smschat houden en geen datingbar. (en hier moet eigenlijk ook nog iets goeds op verzonnen worden) anyway van die dating berichten er uit halen zodra ze gespot worden?

Verder op het forum standaard forumregels hanteren:
Duidelijk taalgebruik
Limiet op 5? smilies
Onzin verhalen en oftopic gezeur afkappen
Niet onnodig quoten (rete irritant)
Werken met waarschuwingen en ban's (eventueel voor alleen het forum)

ik zie net het lijstje met regels en daar staat dit allemaal wel in. Ik hoop alleen ook op een (strenge) controle hierop.

Verder sluit ik me bij bovenstaande lijstjes aan over :
breezertaal
geen erotische foto's
fakers

en 1 duidelijke foto van jezelf is een hele goede!

@ vincent
fakers van real onderscheiden moeten we met z'n alle doen, je haalt ze er nooit allemaal uit maar ik heb vaak genoeg mensen gezien die zichzelf aan alle kanten tegen begonnen te spreken. Of die op hyves met een heel andere naam erop staan.

Leeftijdsgrens vind ik zelf een beetje onzin, dr zijn een aantal boven de 30. En eerst was de regel dat ze niet in de faceoff mochten komen en die regel vind ik eigenlijk goed zat.
Als die mensen geen overlast veroorzaken dan is er naar mijn mening niets aan de hand! Ik ken er toevallig 2 hier op xseno en daar kan ik prima mee overweg, hele aardige mensen dus om die zomaar te laten vertrekken vind ik onzin. Als er nu iemand last van heeft is het een ander verhaal.

#12 - zaterdag 21 november 2009, 16:25 uur

@ *BLACKLABEL.-

er is toendertijd besloten dat het een jongerensite is, en zo is het ook in de regelementen gezet, dus hoe goed je ook met diegene kan opschieten het is en het blijft een jongerensite. er zitten goeie oudjes op maar vaak zat ook pedo's en als je regels hebt dan moet je ze ook hanteren ten spijte van de goeie mensen die boven 30 zijn. als je het door de vingers gaat zien zoals in het begin dan krijg je te veel comotie, en dat is toen ook flink uit de hand gelopen. oudjes tegen de jongeren. daarom ben ik gewoon voor dat mensen boven de 30 niet welkom zijn. en dat is puur omdat je de regels moet naleven geen uitzonderingen niks

#13 - zaterdag 21 november 2009, 18:23 uur

Sorry Wes, ik ben het eigenlijk wel met Blacklabel eens. Zolang mensen van welke leeftijd dan ook zich gedragen vind ik dat ze hier best welkom zijn. Met pedo's krijg je hier dan ook te maken, ik bedoel... verander je leeftijd en je bent binnen! Dat vind ik dus gewoon onzin.

Verder reageer ik niet op het topic omdat ik vind dat leden niet de aangewezen personen zijn om regels op te zetten. Dit is de taak van de crew. Leden hebben hier zich echter alleen aan te houden.

#14 - zaterdag 21 november 2009, 18:58 uur

First star!, 77 posts
DPHNA schreef op zaterdag 21 november 2009 - 18:23 uur het volgende:
Sorry Wes, ik ben het eigenlijk wel met Blacklabel eens. Zolang mensen van welke leeftijd dan ook zich gedragen vind ik dat ze hier best welkom zijn. Met pedo's krijg je hier dan ook te maken, ik bedoel... verander je leeftijd en je bent binnen! Dat vind ik dus gewoon onzin.

Verder reageer ik niet op het topic omdat ik vind dat leden niet de aangewezen personen zijn om regels op te zetten. Dit is de taak van de crew. Leden hebben hier zich echter alleen aan te houden.

Wij vragen ook niet aan members om regels op te zetten. We geven alleen members de kans om hun ideeën te posten. We hebben geconstateerd dat er veel kritiek was op de (toepassing van) regels.

Op deze manier proberen we inzicht te krijgen over hoe men vind dat het dan wel beter kan. Verder zijn we als ook crew ook gloednieuw op de website, dus we weten niet hoe alles er aan toe ging in het verleden.

#15 - zaterdag 21 november 2009, 19:10 uur

Dat er ook beter word gelet op wat men in zijn pro heeft staan aan bewoordingen zoals
kk wat ik persoonlijk wel zeer ongepast vind en ook niet vind dat zulke taalgebruik op je pro mag staan en deze mensen een waarschuwing krijgen

#16 - zaterdag 21 november 2009, 19:17 uur

@ nick 1

#17 - zondag 22 november 2009, 11:35 uur

[quoteWij vragen ook niet aan members om regels op te zetten. We geven alleen members de kans om hun ideeën te posten. We hebben geconstateerd dat er veel kritiek was op de (toepassing van) regels.

Op deze manier proberen we inzicht te krijgen over hoe men vind dat het dan wel beter kan. Verder zijn we als ook crew ook gloednieuw op de website, dus we weten niet hoe alles er aan toe ging in het verleden.[/quote]

I get your point, maar ik denk dat er opzich niet zoveel mis was met de oude regels, alleen dat ze beter gehanteerd moeten worden

#18 - zondag 22 november 2009, 15:39 uur

Weet je...
Maar luister dat is mijn mening..
Ik vind die regel van niet oude als 30 jaar echt dikke onzin..
Altijd al gevonden..
Jullie zeggen pedo dit en pedo dat...
Maar luister dan, hoogstwaarschijnlijk heeft 80 procent van de xseno leden ook een profiel op hyves, facebook of weet ik veel welke andere profielen site..
die hanteren toch ook niet dit soort regels en het is altijd nog je eigen keus of je ergens op in gaat...
En xseno is geen datingsite dus vind ik het je eige domme fout als je in een of ander afspraakje trap en er ineens een vrouw van 40 of kerel van 40 voor je staat terwijl je een lekker ding verwacht van welke leeftijd dan ook.
Je bent er zelf bij, en dan kan je wel zeggen dat het niet zo is maar zo is het wel..
Ik kan tig namen opnoemen die xseno 2 jaar geleden echt gewoon super gezellig maakte en ouder waren als 30 jaar..
1 op de 1000 oudere op xseno is dan misschien pedo maar dat hou je toch..
En als we met zn alle hier goed op letten kan zoiets nooit uit de hand lopen...
Ik vind bijvoorbeeld dan wel dat de oudere niet mee mogen doen inde face off...
Dat ze wel gewoon geblingd mogen worden maar niet om uiteindelijk prijzen te winnen...
Verder vind ik het super dat xseno weer terug online is en zeker met het oude design...

#19 - maandag 23 november 2009, 13:10 uur

First star!, 77 posts
Bedankt voor alle suggesties!

We zullen kijken hoe we één en ander in de toekomst kunnen verbeteren

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies