nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 24 december 2009, 10:56 uur

28 posts
Newbie
Wat zijn zoal jouw slechte gewoontes?

Mijne is toch wel dat ik vaak m'n mobiel vergeet of er niet naar om kijk en dus pas heel laat telefoontjes en smsjes beantwoord.

#11 - maandag 18 januari 2010, 14:17 uur

Top Poster, 1125 posts
hm dats wel een goeie, ik ben lui. stel altijd alles tot het laatste moment uit.

#12 - maandag 18 januari 2010, 16:10 uur

SOWHAT. schreef op maandag 18 januari 2010 - 14:17 uur het volgende:
hm dats wel een goeie, ik ben lui. stel altijd alles tot het laatste moment uit.

haha ja, daar heb ik ook last van.

en ik kan heel snel boos worden om niks en in mn boosheid mensen kwetsen, waar ik dan later vette spijt van krijg.

#13 - maandag 18 januari 2010, 16:12 uur

ik zeg altijd meteen wat ik denk, ben daardoor al veel mensen kwijt geraakt maarja, niks aan te doen. Ik blijk ook heel arrogant te zijn en te kijken maar dat heb ik zelf nooit door.

#14 - maandag 18 januari 2010, 19:55 uur

Ik zeg soms net even iets te snel wat ik denk. Wordt niet altijd even gewaardeerd.
Kan soms een enorme bitch zijn.
Ik ben soms ontzettend lui en stel bijna alles tot het laatste moment uit, heel irritant

#15 - maandag 18 januari 2010, 20:03 uur

Uhm dat als mijn eerste indruk bij iemand slecht is dat ik heel bitchie kan zijn tegen die persoon... en dr dan later achter kom dat diegene super aardig is en ken moeilijk nee zeggen ...

#16 - woensdag 26 mei 2010, 0:16 uur

Newbie
!!!JUSTxLOVE. schreef op maandag 18 januari, 19:55 uur het volgende:
Ik zeg soms net even iets te snel wat ik denk. Wordt niet altijd even gewaardeerd.
Kan soms een enorme bitch zijn.
Ik ben soms ontzettend lui en stel bijna alles tot het laatste moment uit, heel irritant

ik ook

#17 - woensdag 26 mei 2010, 0:18 uur

hm,
kan geduldig zijn maar als ik dat een keer niet ben kan ik de bitch uithangen ..
& ik laat best vaak dingen staan

#18 - woensdag 26 mei 2010, 11:45 uur

uhm... ik zeg soms echt hele botte dingen maar bedoel ze helemaal niet zo rot dan..
ik kan af en toe een hele erge dramaqueen zijn dat is echt een slechte eigenschap!!
ik heb ook een gat in me hand kan niet goed met geld omgaan vind ik zelf.. al gaat het wel wat beter dan eerst maar af en toe nog wel is van die dage dat ik TE veel UITGEEF!!

#19 - woensdag 26 mei 2010, 14:27 uur

Top Poster, 1201 posts
danique. schreef op maandag 18 januari, 16:12 uur het volgende:
ik zeg altijd meteen wat ik denk, ben daardoor al veel mensen kwijt geraakt maarja, niks aan te doen. Ik blijk ook heel arrogant te zijn en te kijken maar dat heb ik zelf nooit door.

zelfde
en heb echt heel weinig geduld
en nog veel meer eigelijk

#20 - dinsdag 4 januari 2011, 14:05 uur

Poster, 746 posts
Topic ongebruikt. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies