ik zeg altijd meteen wat ik denk, ben daardoor al veel mensen kwijt geraakt maarja, niks aan te doen. Ik blijk ook heel arrogant te zijn en te kijken maar dat heb ik zelf nooit door.
Ik zeg soms net even iets te snel wat ik denk. Wordt niet altijd even gewaardeerd. Kan soms een enorme bitch zijn. Ik ben soms ontzettend lui en stel bijna alles tot het laatste moment uit, heel irritant
Uhm dat als mijn eerste indruk bij iemand slecht is dat ik heel bitchie kan zijn tegen die persoon... en dr dan later achter kom dat diegene super aardig is en ken moeilijk nee zeggen ...
!!!JUSTxLOVE. schreef op maandag 18 januari, 19:55 uur het volgende: Ik zeg soms net even iets te snel wat ik denk. Wordt niet altijd even gewaardeerd. Kan soms een enorme bitch zijn. Ik ben soms ontzettend lui en stel bijna alles tot het laatste moment uit, heel irritant
uhm... ik zeg soms echt hele botte dingen maar bedoel ze helemaal niet zo rot dan.. ik kan af en toe een hele erge dramaqueen zijn dat is echt een slechte eigenschap!! ik heb ook een gat in me hand kan niet goed met geld omgaan vind ik zelf.. al gaat het wel wat beter dan eerst maar af en toe nog wel is van die dage dat ik TE veel UITGEEF!!
danique. schreef op maandag 18 januari, 16:12 uur het volgende: ik zeg altijd meteen wat ik denk, ben daardoor al veel mensen kwijt geraakt maarja, niks aan te doen. Ik blijk ook heel arrogant te zijn en te kijken maar dat heb ik zelf nooit door.
zelfde en heb echt heel weinig geduld en nog veel meer eigelijk