Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
dinsdag 22 december 2009, 21:32 uur
Vind jij dat de leeftijd voor de aanschaf van alcohol van 16 tot 18 verhoogt moet worden? Of zelfs nog hoger??
Waarom wel en waarom niet!
#71 - woensdag 17 februari 2010, 18:03 uur
heeft geen nu tsnap het punt niet zo alhoewel ik die 14jarige meiden in de supermarkt wel irritant vind ... doen alsof ze alles al hebben geprobeerd dan dnek ik van juist verhogen ....
maar ik heb weinig problemen met 16 dusja
zware drank 18 houden
heeft geen nu tsnap het punt niet zo alhoewel ik die 14jarige meiden in de supermarkt wel irritant vind ... doen alsof ze alles al hebben geprobeerd dan dnek ik van juist verhogen ....
maar ik heb weinig problemen met 16 dusja :cheer: zware drank 18 houden
#72 - woensdag 24 februari 2010, 0:59 uur
Ik zou het een goed punt vinden, al vraag ik me wel af in hoeverre je er wat mee bereikt.
Ik zou het een goed punt vinden, al vraag ik me wel af in hoeverre je er wat mee bereikt.
#73 - woensdag 24 februari 2010, 1:21 uur
Maar jah wat gebeurt er dan als je het verhoogt?? Gaan ze het ergens anders halen
Maar jah wat gebeurt er dan als je het verhoogt??
Gaan ze het ergens anders halen
#74 - donderdag 25 februari 2010, 6:17 uur
Nee, het zal juis averechts werken.. Ik woon in Amerika en dat is wat ik hier zie gebeuren.. Er wordt juist veel meer en veel jonger gedronken dan in Nederland. Want hé zeg nou zelf alles wat niet mag is toch zoveel interessanter?
Nee, het zal juis averechts werken.. Ik woon in Amerika en dat is wat ik hier zie gebeuren.. Er wordt juist veel meer en veel jonger gedronken dan in Nederland. Want hé zeg nou zelf alles wat niet mag is toch zoveel interessanter?
#75 - vrijdag 5 maart 2010, 23:20 uur
First star! , 63 posts
#76 - vrijdag 5 maart 2010, 23:28 uur
Gewoon houden zo
.
Gewoon houden zo ;).
#77 - vrijdag 5 maart 2010, 23:30 uur
wie wil krijgt
als ze 14 zijn of 11 19 of 10
wie wat wil kan het krijgen altijd mogelijk heden aii
wie wil krijgt :)
als ze 14 zijn of 11 19 of 10
wie wat wil kan het krijgen altijd mogelijk heden aii:accomplished::dirty:
#78 - zaterdag 6 maart 2010, 0:35 uur
gewoom houwe zo,.. het gebeurt tog wel stiekem en je kan der tog niets aan doen,..
gewoom houwe zo,..
het gebeurt tog wel stiekem en je kan der tog niets aan doen,..
#79 - zaterdag 6 maart 2010, 13:22 uur
Newbie je kunt het wel verhogen, maar het helpt toch niks denk ik, want ze komen de toch wel aan -
[i] je kunt het wel verhogen,
maar het helpt toch niks denk ik,
want ze komen de toch wel aan - [/i]
#80 - zondag 7 maart 2010, 18:36 uur
Verhogen heeft geen nut, want ze hebben altijd wel vrienden ofzo die het voor hun halen. Dat is nu ook, onder de 16 kennen ook mensen van 16 die voor hun drank halen. Het zelfde als met sigaretten & drugs.
Verhogen heeft geen nut, want ze hebben altijd wel vrienden ofzo die het voor hun halen. Dat is nu ook, onder de 16 kennen ook mensen van 16 die voor hun drank halen. Het zelfde als met sigaretten & drugs.
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.