Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
dinsdag 22 december 2009, 21:32 uur
Vind jij dat de leeftijd voor de aanschaf van alcohol van 16 tot 18 verhoogt moet worden? Of zelfs nog hoger??
Waarom wel en waarom niet!
#1 - dinsdag 22 december 2009, 21:33 uur
neeeee , haha dan kan ik die 16 jarige niet meer uitlachen ;a
neeeee , haha dan kan ik die 16 jarige niet meer uitlachen ;a
#2 - dinsdag 22 december 2009, 21:34 uur
verhogen naar 17.
ik was waarom vergeten, maar daar heb ik eigenlijk geen antwoord op.
Laatst aangepast op 22-12-2009 21:34:00.
verhogen naar 17. :bye:
ik was waarom vergeten, maar daar heb ik eigenlijk geen antwoord op.
#3 - dinsdag 22 december 2009, 21:34 uur
Je kan het wel verhogen maar het zal niet veel helpen. Jongeren mensen komen toch wel aan achol ook in clubs etc
Je kan het wel verhogen maar het zal niet veel helpen.
Jongeren mensen komen toch wel aan achol ook in clubs etc
#4 - dinsdag 22 december 2009, 21:35 uur
Dat heeft totaal geen zin, mensen onder de 16 komen nu ook wel aan alcohol. En dat zal ook wel zo blijven als de grens verhoogd wordt naar 18.
Dat heeft totaal geen zin, mensen onder de 16 komen nu ook wel aan alcohol. En dat zal ook wel zo blijven als de grens verhoogd wordt naar 18.
#5 - dinsdag 22 december 2009, 21:36 uur
je houd het toch niet tegen. dat mensen onder de 16/18 drank drinken wat ze niet mogen hebben. omdat ze het dan wel weer van hun oudere broer/zus of andere fam. leden en vrienden krijgen. dus vind dat ze het net zo goed zo kunnen laten
je houd het toch niet tegen. dat mensen onder de 16/18 drank drinken wat ze niet mogen hebben.
omdat ze het dan wel weer van hun oudere broer/zus of andere fam. leden en vrienden krijgen.
dus vind dat ze het net zo goed zo kunnen laten
#6 - dinsdag 22 december 2009, 22:06 uur
van mij mag het gerust naar 18
ik scoor het tochwel
maar de leeftijd verhogen heeft geen zin als ouders enzo het toch gewoon geven. En er zijn ook een hoop16jarige die er niet normaal mee overweg kunnen. Ik zie vaak zat elke keer de zelfde helemaal van het padje af voorbij 'kruipen'
van mij mag het gerust naar 18 :ja:
ik scoor het tochwel :mrgreen:
maar de leeftijd verhogen heeft geen zin als ouders enzo het toch gewoon geven. En er zijn ook een hoop16jarige die er niet normaal mee overweg kunnen. Ik zie vaak zat elke keer de zelfde helemaal van het padje af voorbij 'kruipen'
#7 - dinsdag 22 december 2009, 23:46 uur
Pinoow schreef op dinsdag 22 december 2009 - 21:34 uur het volgende: Je kan het wel verhogen maar het zal niet veel helpen. Jongeren mensen komen toch wel aan achol ook in clubs etc
juistiggggggg
[quote]Pinoow schreef op dinsdag 22 december 2009 - 21:34 uur het volgende:
Je kan het wel verhogen maar het zal niet veel helpen.
Jongeren mensen komen toch wel aan achol ook in clubs etc [/quote]
juistiggggggg
#8 - dinsdag 22 december 2009, 23:54 uur
het maakt niks uit ze komen er toch wel aan
het maakt niks uit
ze komen er toch wel aan
#9 - dinsdag 22 december 2009, 23:55 uur
Naar 18,
omdat 16 jarigen zichzelf niet in bedwang kunnen houden tot het comazuipen en zichzelf helemaal naar de t*fus drinken.
Naar 18,
omdat 16 jarigen zichzelf niet in bedwang kunnen houden tot het comazuipen en zichzelf helemaal naar de t*fus drinken.
:ja:
#10 - dinsdag 22 december 2009, 23:58 uur
Ja goed plan!
Zijn er mss ook minder kleine kutkotertjes die je voor de voeten lopen tijdens het stappen!
En kan je tenminste weer normaal rondlopen, zonder dat je er een halfuur overdoet om van de ene kant van de kroeg/discotheek naar de andere kant te komen
Ja goed plan! :D
Zijn er mss ook minder kleine kutkotertjes die je voor de voeten lopen tijdens het stappen!
En kan je tenminste weer normaal rondlopen, zonder dat je er een halfuur overdoet om van de ene kant van de kroeg/discotheek naar de andere kant te komen :wtf:
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.