NOUUU ik verveel me dus laat eens discussie beginnen ;p
nouu ik heb de mening dat jongens en meisjes tegenwoordig veels te snell hou vanje wil je nooit meer kwijt enz zeggen. ik vind dat het woord hou vanje speciaal moet blijven en niet aldoor maar geroepen moet worden, dus niet na een week al houzoveeeeeeelvanje kan echt niet zonder je dat is echt grote bullshit. je kan niet direct of zo snell van iemand houden toch? ik zelf zeg het alleen als ik het echt meen, want zo hoort dat toch? dan laatje tenminste zien datje echt alleen van haar/hem HOUD
jullie mening?
Laatst aangepast op 23-2-2011 19:02:00 door een crew member.
Ik zeg het eigenlijk bijna nooit en als ik het zeg dan meen ik het ook echt wel. Het maakt niet uit hoe lang je iemand kent je voelt het gauw genoeg of je echt van iemand houdt en het goed voelt om het te zeggen of niet. Oh en als iemand voor me staat vind ik het altyd een flinke drempel om het daadwerkelyk te zeggen!
En ja ik hou echt van Randy, Femke, Manon en Kirsten hier !
ik vind dat je van de ene kant wel gelijk hebt maar het kan ook zijn dat je als je iemand ziet en je hem dan echt recht in de ogen ku=ijkt en die tinteling door je hele lichaam voelt dal je het al kunt menen na de eerste week, maar ik vind ook dat het speciaal moet blijven als je het zegt en niet dat je het zomaar in de wilde weg gaat gebruiken. liefde moet speciaal blijven net als die vier kleine woordjes die veel betekenis hebben en moeten blijven houden