In de spot! (?)
Xseno heeft nu
185.685 leden
Er zijn nu
569 members online
Leuke comments en buddies
BBB?

altijd terug!

x

dont tell me your sorry 'cuz youre not.

Comments - berichtjes - match?
wie wilt er ruilen
fotocomment forr me, crushjee forr youu

Zet die beat en ik ga los.
Probeer me niet te disse want dan ben je de klos.
nou ik sie gwn aan ju da je me wil blingen maar niej hoeveel dus ik sou seggen drop der 10 en ju rijg der 10 trg kusjee

the keiserin of the netherlends hehe
zeg Eerlijk. je vindt me wel leuk he

berichtjes?
comments?
buddiesss?
dames, blings en berichten zijn welkom, verveling heerst wie komt mij er vanaf helpen? xxx

Jouw profiel + bericht in de chat? Klik hier om je bericht te plaatsen of plaats jouw profiel in de spot!

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 17 december 2009 - 19:41 uur

7 posts
Newbie
Moeten de nederlandse millitairen weg uit Afghanistan of niet?
Wat vinden jullie?

#41 - donderdag 11 februari 2010 - 21:09 uur

105 posts
Started
0-thom-0 schreef op dinsdag 9 februari 2010 - 20:39 uur het volgende:
MENSEN!! wij zijn toch geen millitairen enige die kunnen bepalen of zij moeten blijven zijn zij hun weten hoe het daar is etc. op het nieuws vertellen ze alleen maar negatieve dingen je hoord nooit het positieve nieuws sommige millitairen vinden het"leuk" in Afganistan omdat je toch 1 begin te worden met de bevolking. sommige millitairen willen het af maken omdat ze hun buddy hebben verloren. WIJ kunnen NIET bepalen over wat hun willen ja of nee
na dat is mijn mening

Volgens mij was dit niet de vraag.
het gaat niet om het feit of ze het leuk vinden al dan niet
de militairen die ik heb gesproken vonden het allemaal wel best eigenlijk.
maar wat vinden wij? het gewone volk?

!!;Sjann schreef op dinsdag 9 februari 2010 - 23:06 uur het volgende:
maakt voor mij niets uit ,

maar ze kunnen nog wel even blijven, tot het wat beter gaat

vind ik wel een beetje tegenstrijdig van je, als je eerst zegt dta het je niets uit maakt.
maar wat vind jij, tot het wat beter gaat?
hebben we onvoldoende gedaan voor de beste mensen?

DirtySouth schreef op dinsdag 9 februari 2010 - 3:31 uur het volgende:
ik zeg WEG

De politiek zegt dat we de Afghanen moeten helpen, maar bedoelt eigenlijk dat wij de Talibaan moeten verslaan en (niet te vergeten) dat wij een goede bondgenoot moeten zijn om de NAVO intact te houden. Zo lijkt deze discussie nog het meest op een lopend buffet: iedereen kan naar believen wat argumentjes en conclusietjes op zijn bordje schikken, en daar een smakelijk geheel van maken. Intussen gaat de rauwe werkelijkheid zijn eigen gang.

Een effectieve politiemacht in Afghanistan is nog niet eens mee begonnen, daarmee kan het land verder een stucturele en substantiele ontwikkeling beginnen, waarmee humanitair hulp ingebed is, door de Afghanenen zelf, talent genoeg.
goede opleidingen.
100 á 1000 keer zo goedkoop als wat we daar nu doen.
Laat Karzai de klus klaren, niet obama en zijn vazallen.

Afghanen kennen zelf de situatie het beste en lossen het zelf het beste op.

Waarom niet blijven, zoals ik zojuist aangaf heeft het niet echt zin!
laat ze die millitairen lekker opleiden zodat ze hun eigen boontjes kenne doppen!

Moet er zelf niet aan denken om als millitair toe te kijken hoe millitairen uit andere landen mijn land zouden moeten verdedigen tegen terrorisme.

Ik kan me hier dus écht 100% in vinden!
you toke the words right out of my mouth!

#42 - maandag 22 februari 2010 - 17:26 uur

100 posts
Started
Om ff op dirty south te reageren..
als mijn land aangevallen werd door terroristen, en dan dat het mijn buurman kan zijn of iets dergelijks zou ik het fijn vinden als ik hulp kreeg met het bestrijden van...
zoals je al zei is de politie macht daar nog niet op de been en de ANA is ook niet super slim ( officieren zijn goed getraind maar alles daaronder is kanonvoer zonder leiding) Ik denk persoonlijk dat we daar nog veel te doen hebben aan wederopbouwing, trainen van een politie macht (dat niet zo is als de NL politie) en het versterken van de economische positie van Afghanistan. Daaruit blijkt echter wel dat er incidenten voorkomen en dat er af en toe gevochten moet worden. Wij hebben het hier goed, laten we het dan in andere landen ook vredig en goed maken. als we nu weg gaan is de taliban er binnen no time weer.

Ik zeg dus blijven!

#43 - vrijdag 26 februari 2010 - 10:34 uur

15 posts
Newbie
nee ze moeten er niet weg vind ik we zijn er nu dan moeten we ook de klus klaren vind ik anders zijn al die jongens die daar zijn gesneuveld voor niks geweest ps:respect voor de mensen die daar zijn geweest en hebben geholpen respect voor deze militairen

#44 - vrijdag 26 februari 2010 - 10:58 uur

1222 posts
Top Poster
Onnodig topics omhoog halen dus slotje

Topic gesloten
De topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

Bold Italic Underline small

toon alle smilies