nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 19 januari, 12:00 uur

14 posts
Newbie
Zorgverzekeraars zijn wettelijk verplicht een gevaarlijke therapie voor christelijke homo’s gewoon te vergoeden. De therapie wordt gebruikt om homo’s van christelijken huize die zichzelf zondig vinden van hun schuldgevoel af te helpen.

Volgens medische organisaties is de therapie ondeugdelijk en zelfs gevaarlijk, schrijft Trouw. Ook zorgverzekeraars vinden de therapie niets. De therapie wordt aangeboden door Different, een erkende instelling voor zwaardere geestelijke gezondheid. Deze hulp valt onder de basiszorg.

Tot Heil des Volks
Different is onderdeel van Tot Heil des Volks, een orthodox-christelijke organisatie. Different vindt homoseksualiteit geen geaardheid meer, maar een gerichtheid, en dat zou een behandelbare afwijking zijn. De organisatie zegt dat zij 30% van haar clienten van hun geaardheid af kan helpen.

Gevoelens veranderen
Different-psychologe Van Tooren in Trouw: "Wij zien veel mensen die verwond en beschadigd zijn in hun jeugd. Een gebrek aan rolpatronen, een incestverleden. Als dat verleden 'geheeld' wordt, kan bij de cliënt 'ruimte ontstaan' om de gevoelens te veranderen."

#21 - zondag 22 april, 14:51 uur

Homo zijn is geen zonde!
Het is je geaardheid waar je mee geboren bent, geen ziekte!

#22 - zondag 22 april, 15:06 uur

Top Poster, 1284 posts
Onzin. Je wordt er niet mee geboren.

Ze worden geboren met een penis. Last time I checked it wasn't made to slam it back up someone's ass. Dus is een afwijking veel aannemelijker.
Laatst aangepast op 22-4-2012 15:06:00.

#23 - zondag 22 april, 15:21 uur

Top Poster, 1835 posts
Aangeboren of niet, waarom zou je iets tegen homoseksualiteit moeten doen? Live and let live, zo moeilijk is dat niet.

#24 - woensdag 9 mei, 21:35 uur

Top Poster, 1283 posts
Youthanasia schreef op zondag 22 april, 15:21 uur het volgende:
Aangeboren of niet, waarom zou je iets tegen homoseksualiteit moeten doen? Live and let live, zo moeilijk is dat niet.

ik geef je gelijk laat iedereen in zn waade. als zij toch iets voele voor het zelfde geslacht. dan vind ik dat je daar gewoon respect voor moet hebben.

#25 - woensdag 9 mei, 21:41 uur

Little Poster, 341 posts
Diegene die dit bedacht heeft, is te hard in zijn poeperd genomen,
diegene praat poep

#26 - vrijdag 18 mei, 13:04 uur

Newbie
@SJT88 HAAAHAHAAAHA GENIAAL!

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies