nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 24 november 2011, 22:58 uur

1958 posts
Top Poster

DEN HAAG - Bedragen die verkeersovertreders volgend jaar gaan betalen zijn per overtreding bekend geworden.

Dat meldt RTL Nieuws donderdag. Het was al bekend dat de boetes omhoog zouden gaan.

Voetgangers op een zebrapad niet voor laten gaan kost vanaf volgend jaar 340 euro tegen 180 euro nu. De boete op onnodig toeteren gaat van 180 naar 350 euro, door rood licht rijden gaat van 180 naar 220 euro en dat geldt ook voor bellen in de auto.

Een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid bevestigde de lijst met veranderingen in boetes. RTL publiceerde de lijst op haar website.

Eerder al zeiden politievakbonden dat veel agenten boos en verontrust zijn over de verhogingen. ,,Je ziet nu al dat collega's de hoogte van de boetes als argument gebruiken om minder boetes uit te schrijven. En in januari, als de boetes fors omhoog gaan, zullen zij nog minder gaan schrijven'', zei voorzitter Walter Welting van politievakbond ANPV.

bron; nu.nl

belachelijk hoge boets blij dat de Politie er zelf ook zo over denkt!

#21 - donderdag 1 december 2011, 21:34 uur

Started, 285 posts
-Tamara. schreef op zaterdag 26 november, 10:23 uur het volgende:
Omg, zo duur vind ik echt onodig, mensen begaan snel met verkeers fouten en dan persen ze ze maar gelijk af?

Uh,ja? Je kan je toch gedragen ofniet, dan is er niks aan de hand

#22 - maandag 5 maart, 23:48 uur

Baby Forum Star, 2231 posts
Ongebruikt topic, slotje.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies