Wat vindt je er van , als een van je vrienden. een relatie krijgt en niks meer van zich laat horen ?
Ik heb nu 2 jaar een relatie, en ja ik heb er vrienden voor laten staan maar daardoor is t alleen maar beter geworden. deze zogenaamde vrienden lieten helemaal niks meer horen als ik het niet deed. ik heb nu alleen een paar echte vrienden over die ik minimaal 2 keer per week zie, die ook moeite doen om iets met mij aftespreken. en k hb dr nu ook een hooooop mannekelijke vrienden bij gekregen, en dat bevalt me prima.
Das 't domste wat je kan doen je vrienden laten vallen voor je lover.. Ik ken mensen die het doen, en als 't uit is zijn ze nergens, zijn ze helemaal alleen. Dus nee, ik laat mijn vrienden niet vallen.