nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Suggesties » Bling-spel!

Discussieonderwerp
dinsdag 9 augustus 2011, 10:53 uur

0 posts
Newbie
Wat vinden jullie ervan als je een Solo Battle maakt en een Groeps battle?

Nu is het iedere keer dat een groepje wint en zelden een 'Solo' persoon.
Het lijkt mij daarom veel leuker en vetter om een groepsbattle te zien en een solo battle, zodat niet alleen 1 persoon wint, maar 2. En dit lijkt me ook eerlijker tegenover de solo mensen.

Op deze manier kan je het groepje misschien ook vergroten naar 5 mensen, zodat je met meer vrienden in een groep kan zitten en met elkaar kan strijden.

Het is maar een idee. Misschien dat je dan ook iets meer leden trekt, want ik was niet actief tot vorige week, omdat ik het hier saai vond en ben er dus achtergekomen dat ik dat hier nog mis.

Dus wat vinden jullie? Leuke idee of slecht idee?

Voor de rest vind ik Xseno een prima site!

#11 - woensdag 10 augustus 2011, 13:19 uur

Little Poster, 509 posts
nou ik denk toch echter vanwege het feit dat ze het niet kunnen betalen, want de prijzen wegdoen om ons te pesten ? dat lijkt me niet..

#12 - woensdag 10 augustus 2011, 17:15 uur

First star!, 77 posts
De prijzen zijn verminderd aangezien de populariteit van het bling spel is verminderd. Het is uiteraard niet rendabel om grote prijzen uit te reiken, voor iets wat minder populair is.

Slotje

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies