nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Uitgaan » PANN Feesten

Discussieonderwerp
vrijdag 15 juli 2011, 8:58 uur

Hello!

Nou maak ik dit topic heus niet aan om reclame te maken omdat ik vrijwilliger ben bij stichting PANN. Maar ik vraag me af of jullie weleens gehoord hebben van PANN of er weleens naartoe zijn gegaan?

Voor de mensen die niet weten wat het is en te lui zijn om het op te zoeken.
Stichting PANN organiseert heterovriendelijke homo feesten. En ja, er lopen zat hetero's. Uit een klein onderzoek die ik een aantal feesten terug heb afgelegd blijkt dat de meeste groepen die daar komen er voor de gezelligheid heen gaan.

Dus, who knows this? En als je er weleens heen gaat, wat vindt jij de min en plus punten?

#61 - woensdag 27 juli 2011, 22:40 uur

Goed om te horen Kippiej!

Iemand zin om mee te gaan @ 20 augustus?

#62 - woensdag 27 juli 2011, 22:59 uur

kippiej87 schreef op woensdag 20 juli, 10:54 uur het volgende:
Ik ben er dit jaar geweest, een vriend van me is homo en die had mij en nog een aantal hetero's meegevraagd. het is echt super gezellig!
Het is echt super dat nu ook de homoseksuele mensen nu gewoon doen en laten wat ze willen. Helaas is het voor de meeste mensen nog een taboe als ze 2 mannen of 2 vrouwen zien zoeken (en een man en vrouw kan wel??) Maar op dit feest is letterlijk iedereen gelijk, homo of hetero maakt niet uit. Het was echt super feest!!!!!

@ Tommm,, Je hebt toch ook aparte dagen voor blonden en roodharigen, waarom kan een heterovriendelijk homofeest niet dan?

Als je jezelf afzondert trek je juist de aandacht op je. Dat is net zo met die parade in Amsterdam. Mannen van 50 in hun blote reet op een bootje geeft mensen nou niet echt bepaald een leuk beeld van homo's. Op die Pann feesten zal het er waarschijnlijk niet zo aan toe gaan, maar als je wilt dat je geaccepteerd wordt moet je je ook niet gaan afzonderen.

#63 - zaterdag 13 augustus 2011, 2:53 uur

PANN Utrecht (SummerPANN) is op 20 augustus.
Voor degene die willen, je kan kaartjes kopen op de pann site. [www.pann.nl/kaartverkoop]

#64 - zaterdag 13 augustus 2011, 3:19 uur

Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel leuk dat er dat soort feesten zijn.

#65 - woensdag 31 augustus 2011, 22:35 uur

Newbie
Is al geweest, slot!

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies