nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
zaterdag 11 juni 2011, 18:06 uur

Val je op oudere personen en wat is dan het max. leeftijdsverschil?

Crew edit: topic aangepast
Laatst aangepast op 11-6-2011 19:03:00 door een crew member.

#71 - woensdag 14 december 2011, 22:05 uur

Newbie
Overall gezien jonger. Maar ook wel ouder.
Leeftijd zegt mij niet zoveel. If you like the person..

#72 - woensdag 14 december 2011, 22:46 uur

Started, 195 posts
Over het algemeen val ik echt op personen dicht bij mijn leeftijd of 1-2 jaar erboven.. kweet niet hoe het komt..

maar voorgaande relaties waren -2 tot 2 jaar leeftijd verschil waarbij mijn langste relatie met iemand was die anderhalf jaar ouder was.

#73 - donderdag 15 december 2011, 4:02 uur

Started, 116 posts
Heb relatie en mn meiss is zon 4 1/2 jaar jonger dna ik ma k zegt nix. Als de klik er maar is en je echt in alle vlakken veel aan elkaar hebt (vooral in de communicatie) want op 1 lijn grotendeels liggen is wel handig. Scheelt met mijn leeftijd..dak in algemeen op20 val ma k begin 30 kan nu ook haha Zolang het maar klikt en je gelukkig bent...ma ok heb wel mn grensen

#74 - donderdag 15 december 2011, 15:47 uur

Top Poster, 1283 posts
Yakko schreef op donderdag 15 december, 4:02 uur het volgende:
Heb relatie en mn meiss is zon 4 1/2 jaar jonger dna ik ma k zegt nix. Als de klik er maar is en je echt in alle vlakken veel aan elkaar hebt (vooral in de communicatie) want op 1 lijn grotendeels liggen is wel handig. Scheelt met mijn leeftijd..dak in algemeen op20 val ma k begin 30 kan nu ook haha Zolang het maar klikt en je gelukkig bent...ma ok heb wel mn grensen

helemaal mee eens

#75 - donderdag 15 december 2011, 16:05 uur

Started, 110 posts
ik val altijd op ouder.. ik vind die jongere lui altijd zo kinderachtig..
Weet niet heb nog nooit iemand gevonde die jonger is als mij en waar het goed mee klikt om een relatie mee te beginnen.. verschrikkelijk! die leve nog in het playen en stoer doen met te veel drank op!!
Hou niet zo van coma zuipers!

en ja ik val op mannen met een inhoud, en dat zijn (lees: mijn mening) toch de wat oudere jongens/mannen..

#76 - maandag 5 maart, 23:53 uur

Baby Forum Star, 2231 posts
Ongebruikt topic, slotje.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies