Heb relatie en mn meiss is zon 4 1/2 jaar jonger dna ik ma k zegt nix. Als de klik er maar is en je echt in alle vlakken veel aan elkaar hebt (vooral in de communicatie) want op 1 lijn grotendeels liggen is wel handig. Scheelt met mijn leeftijd..dak in algemeen op20 val ma k begin 30 kan nu ook haha Zolang het maar klikt en je gelukkig bent...ma ok heb wel mn grensen
Yakko schreef op donderdag 15 december, 4:02 uur het volgende: Heb relatie en mn meiss is zon 4 1/2 jaar jonger dna ik ma k zegt nix. Als de klik er maar is en je echt in alle vlakken veel aan elkaar hebt (vooral in de communicatie) want op 1 lijn grotendeels liggen is wel handig. Scheelt met mijn leeftijd..dak in algemeen op20 val ma k begin 30 kan nu ook haha Zolang het maar klikt en je gelukkig bent...ma ok heb wel mn grensen
ik val altijd op ouder.. ik vind die jongere lui altijd zo kinderachtig.. Weet niet heb nog nooit iemand gevonde die jonger is als mij en waar het goed mee klikt om een relatie mee te beginnen.. verschrikkelijk! die leve nog in het playen en stoer doen met te veel drank op!! Hou niet zo van coma zuipers!
en ja ik val op mannen met een inhoud, en dat zijn (lees: mijn mening) toch de wat oudere jongens/mannen..