Wat vind jij van Pink Ribbon? Wat vind je van de acties die ze doen? Vind je dat ze er meer aan moeten doen? Of vind je dat het simpelweg complete onzin is wat ze allemaal doen?
Ikzelf heb om mij heen wat naasten verloren eraan. Helaas.
Ik vindt dat wat ze doen echt super. Echter als je zelf acties onderneemt om geld in te zamelen zijn ze helaas de laksheid zelve. Er kan geen bedankje of iets vanaf, vaak wilden ze het niet opkomen halen terwijl je met heel mensen wekenlang hard bezig bent geweest voor hun stichting. Dat vind ik 1 minpunt.
Ook vind ik de boekjes, de gala'a over de top. Heel vaak lees je hele artikelen over mensen die in hun laatste dagen nog naar een of ander duur verblijf gaan in het buitenland. Mensen die hun laatste dagen ergens anders op een plekje op de wereld rondbrengen terwijl deze ziekte helaas elke vrouw kan overkomen dus ook de minder bedeelde. Vrouwen die hun leven hard werken en op het laatste moment noodgedwongen thuis of in het ziekenhuis rondbrengen. Ik mis hun verhalen.
Maar los daarvan zijn ze goed bezig, geld blijven inzamelen, er kan voor deze rotziekte geen geld genoeg binnenkomen. Of het nou om borstkanker gaat of om welke vorm dan ook.
Ik vind het goed dat er zo een stichting bestaat. Ik koop ook elk jaar wel iets van PinkRibbon, gewoon om mn steun/medeleven toch op een (kleine) manier te laten zien.