nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
dinsdag 15 december 2009, 17:52 uur

4130 posts
Little Forum Star
Wat vind jij van Pink Ribbon?
Wat vind je van de acties die ze doen? Vind je dat ze er meer aan moeten doen?
Of vind je dat het simpelweg complete onzin is wat ze allemaal doen?

Beargumenteer je antwoord again...

#11 - woensdag 13 januari 2010, 19:23 uur

Newbie
Ikzelf heb om mij heen wat naasten verloren eraan. Helaas.

Ik vindt dat wat ze doen echt super. Echter als je zelf acties onderneemt om geld in te zamelen zijn ze helaas de laksheid zelve. Er kan geen bedankje of iets vanaf, vaak wilden ze het niet opkomen halen terwijl je met heel mensen wekenlang hard bezig bent geweest voor hun stichting. Dat vind ik 1 minpunt.

Ook vind ik de boekjes, de gala'a over de top. Heel vaak lees je hele artikelen over mensen die in hun laatste dagen nog naar een of ander duur verblijf gaan in het buitenland. Mensen die hun laatste dagen ergens anders op een plekje op de wereld rondbrengen terwijl deze ziekte helaas elke vrouw kan overkomen dus ook de minder bedeelde. Vrouwen die hun leven hard werken en op het laatste moment noodgedwongen thuis of in het ziekenhuis rondbrengen. Ik mis hun verhalen.

Maar los daarvan zijn ze goed bezig, geld blijven inzamelen, er kan voor deze rotziekte geen geld genoeg binnenkomen. Of het nou om borstkanker gaat of om welke vorm dan ook.

#12 - woensdag 14 april 2010, 18:59 uur

Ik vind het goed dat er zo een stichting bestaat. Ik koop ook elk jaar wel iets van PinkRibbon, gewoon om mn steun/medeleven toch op een (kleine) manier te laten zien.

#13 - maandag 18 oktober 2010, 20:53 uur

Vind het heel erg goed dat ze dat hebben en doen

#14 - woensdag 20 oktober 2010, 19:04 uur

First star!, 83 posts
Het is een mooie stichting.. Heb helaas kennisen verloren er aan, Dankzij haar ben ik bekend geworen met pink ribbon heb er echt bijna alles van!
Laatst aangepast op 29-11-2010 15:53:00 door een crew member.

#15 - vrijdag 26 november 2010, 6:00 uur

Ben het ook helemaal met Be-Yourself eens... goede stichting

#16 - dinsdag 25 januari 2011, 12:44 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies