nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
PatriCiaa ;;LiNk^MieGeL
meer mensen die deze zomer naar salou gaan ???

Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
dinsdag 15 december 2009, 16:50 uur

Onderzoekje voor profielwerkstuk:

Geloof jij dat misdaden met paragnosten opgelost kunnen worden en dat dat in de toekomst ook moet gebeuren?

#51 - maandag 17 januari 2011, 18:48 uur

MP! schreef op zondag 26 december 2010, 2:41 uur het volgende:
Nope, staat nog steeds beloning open in amerika van 1 miljoen voor mensen die kunnen bewijzen dat ze dat zijn en dan moeten ze tests afleggen van James Randi. Hele interessante man hij ontmaskerd mensen zoals uri geller en Char.

Je had in nederland zo'n programma 'het zesde zintuig' was volgens mij ook zoiets, maar daarvan was dus een geheim document in het nederlands over dat programma en dat werd naar buiten gebracht via Wikileaks ahaha

klopt, ik wou hetzelfde zeggen over die prijs. het zijn allemaal trucjes en technieken die ze gebruiken. sterker nog... heb een keer gehoord dat in de paragnoste wereld, dat de mensen die meest geesten "praten" vaak bekend staan als het laagste van het laagste, omdat je misbruik maakt van de pijn en zwakte van andere mensen.

#52 - zaterdag 19 maart 2011, 8:52 uur

Poster, 938 posts
Oud
--
Slotje
Laatst aangepast op 19-3-2011 8:52:00 door een crew member.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies