Loopt er een perfecte kopie van jou op aarde rond?
Nee het is onmogelijk. Iedereen is uniek op zijn eigen manier, is het niet via het uiterlijk, dan wel via het innerlijk. Tuurlijk kun je erg op iemand lijken of bij bijv. een tweeling dan ben je gewoon precies het zelfde als elkaar. maar een perfecte kopie gaat verder, dit gaat ook over het innerlijk, en van binnen is iedereen anders!
Ben je uniek?
Iedereen is uniek. Zoals ik bij de vorige vraag al heb geantwoord, zelfs mensen die een tweeling zijn, zijn uniek. Als het niet qua uiterlijk is, dan wel qua innerlijk! Niemand is precies het zelfde als een ander

Wat is een persoon?
Oke deze vraag snap ik niet helemaal maar ik probeer een antwoord te geven waarvan ik denk dat het het juiste antwoord is - Een persoon is iemand die een eigen indentiteit heeft, iemand die echt leeft. Een persoon is iemand. Maar iedereen is iemand, sommige mensen laten het alleen iets meer zien dan andere.
Speel je altijd een rol of ben je ook wel eens jezelf?
Ik ben bijna altijd mezelf. Wanneer ik voor het eerst ergens anders ben, kan het zijn dat ik op het begin heel stil ben en iets anders ben dan normaal. Gewoon om even af te wachten hoe de rest is, en hoe hun zich gedragen. Daarna ga ik me toch weer als mezelf verder. Ik weet niet waarom ik dat doe. toch een kleine vorm van onzekerheid denk ik!
Kan je jezelf spelen?
God, kan je jezelf spelen? Je bent jezelf of je bent het niet, als je jezelf 'speelt' speel je dus eigenlijk iemand anders dus ben je jezelf niet. Dus ik denk nee

je kan jezelf niet spelen.
Herken je iets van jezelf in een ander?
Haha als het hier gaat om eigenschappen wel. Als ik alleen al naar mijn broertje kijk. Ik weet wel van wie hij die eigenwijze dingetjes heeft geleerd hoor!
Waarom passen twee personen soms zo goed bij elkaar?
waarschijnlijk omdat ze erg verschillend zijn. Wanneer je 2 personen bij elkaar doet die gewoon exzact het zelfde zijn, zul je opbotsingen krijgen. Bij 2 verschillende heb je af en toe wel een discussie maar dan kan de 1 wel aan de andere laten zien hoe het er voor hem uit ziet en hoe hij er bijv. over denkt!
Kan je domme en knappe mensen herkennen?
Oke dit is een apparte vraag, domme en slimme of knappe en lelijke. Nja ik weet wel dat er in ieder geval genoeg domme knappe mensen zijn. maargoed je hebt ook genoeg domme lelijke mensen. Herkennen kun je eigenlijk nooit, want wat is nou echt knap? & wanneer is iemand nou echt dom?
Wat vertellen de kleren die jij draagt?
Sportief, casual & mezelf
Wie bepaalt voor jou wat in de mode is?
Ik bepaal het helemaal zelf, ik kijk niet in van die modeblaadjes wat het 'helemaal gaat worden' nee ik kijk gewoon. Wat vind ik leuk & is niet van de H&M. Wat je bij de kleding van de H&M krijgt is dat je zoon 100 mensen het zelfde ziet dragen

Maken kleren de jongen of het meisje?
Zeker niet

Kleding kan wel zeggen wat voor type persoon iemand is Maar daar houdt het ook mee op!