ben je zelf stevig of heeeel slank wat dan ook! Dan is deze tropic wat voor jou.. sommige mensen willen ook geen relatie,of afspreken of uitgaan of contact met je nemen dat ze zich schamen Daarom stoten normale mensen altijd de mensen die stevig/te slanke mensen af soms vinden mensen je lelijk omdat je stevig bent of heeeeel slank het is dom als je zo bent ze je niet accepteeren...
En als je ook zo bent word je altij afgestoten of je word uitgescholden Heb jij dat ook,, dan is deze tropic wat voor jou
Even ter verduidelijking; is dit een topic voor iedereen of niet?
Maar als het gaat over "normale mensen" die wat hebben tegen "heel dunne of dikkere" mensen.. Dan is deze topic toch enkel voor de mensen die dikker of dunner zijn dan wat "normaal is"?
Dus. -Als het voor iedereen is, wat moeten de mensen met een "normaal" postuur dan doen?
- Of is dit eigenlijk alleen maar voor mensen die last hebben van pesterijen of uitsluitingen vanwege hun afwijkende gewicht om hun verhaal te doen?
Ik ben zelf ook niet de dunste, maar zie al zeg ik eht zelf er wel altijd leuk en verzorgd uit. Dus begin eerst daar is mee en als je jezelf te stevig begin met gezond eten en de eerset kilo's vliegen er vaak al af.
Ik denk dat als je dáar al mee begint dat je sociale leven misschien ook wat soepeler loopt.
Dus nu ga je benadrukken voor te dikke/te dunne mensen dat ze een aparte groep zijn door dit speciaal voor hun te maken? Wtf? En sowieso, ik ben ook te dik, helaas door te lui te zijn, maar goed, ik word echt niet buiten gesloten door mensen. Sterker nog, ik heb een hele leuke groep vrienden.