Ik ben tegen de doodstraf... als iemand op zijn 18e een gruwelijk misdrijf pleegt en dan een jaar of 4/5 in de gevangenis zit en vervolgens de doodstraf krijgt. Hoe rlx is dat!!!
Laat zo'n persoon lekker de rest van zijn leven in een isoleercel zitten zonder tv en een uurtje of 2 per dag luchten en meer niet... dan heb je pas straf, 60 jaar de tijd om na te denken in een hokje van 2 bij 2 meter en niemand om mee te praten.
voor de echt zware criminelen zou ik zou gaan martlen doodstraf is tegen woordig spuitje en dat voelen ze nix meer van en in de gevanenis in nederland is het stuk rustige als amerika dus worden ze ook niet zo snel in elkaar geslagen dusja gevangennis straf heeft ook weinig zin dus en dan leven ze ook nog op ONZE belasting centen
Crazy_ass schreef op maandag 14 december 2009 - 18:25 uur het volgende: Ik ben tegen de doodstraf... als iemand op zijn 18e een gruwelijk misdrijf pleegt en dan een jaar of 4/5 in de gevangenis zit en vervolgens de doodstraf krijgt. Hoe rlx is dat!!!
Laat zo'n persoon lekker de rest van zijn leven in een isoleercel zitten zonder tv en een uurtje of 2 per dag luchten en meer niet... dan heb je pas straf, 60 jaar de tijd om na te denken in een hokje van 2 bij 2 meter en niemand om mee te praten.
Doodstraf is zooooooo'n super makkelijke uitweg!! Dat moet NIET ingevoerd worden, dat is gewoon iets wat dom is, en verkrachters, moordenaars, en weet ik het wat komen er dusdanig op de makkelijkste manier vanaf.. Waarom? Ze halen wat uit wat niet mag, en krijgen een paar prikjes, en hoppa weg leven, weg gezeik, geen pijn en shit..
Nja ik laat het hier bij , kan me kwaaad maken om de doodstraf.
NO^NAMExNO^FAME schreef op maandag 14 december 2009 - 19:07 uur het volgende: Doodstraf is zooooooo'n super makkelijke uitweg!! Dat moet NIET ingevoerd worden, dat is gewoon iets wat dom is, en verkrachters, moordenaars, en weet ik het wat komen er dusdanig op de makkelijkste manier vanaf.. Waarom? Ze halen wat uit wat niet mag, en krijgen een paar prikjes, en hoppa weg leven, weg gezeik, geen pijn en shit..
Nja ik laat het hier bij , kan me kwaaad maken om de doodstraf.
Maar dan zijn der natuurlijk ook andere manieren om de doodstraf uittevoeren, en niet meteen na het vonnis ma na een jaar om 6,7
Meteen invoeren de doodstraf. Het is makkelijke manier om je daad te ontlopen, maar het is tevens een voorbeeld voor het nederlands volk. Gewoon de vonnis ook laten zien op nationale tv. In Nederland zal het meer druk uitoefenen dan in Amerika. Mensen denken eerder na over strafbare feiten.