de chat moet terug echt wel.. mis al mijn maatjes lekker overdrijven maar het is wel als er geen chat is dan is het ook geen echte xseno meer het was zekers altidj gezellig in de chat hij moet gewoon terug komen maar mensen moeten zich er dan wel gaan gedragen
chat was altijd keilachen , altijd oorlog tussen mensen en iedereen , lekker stoken op elkaar, iedereen die op de oude xseno kwam in de chat weet wat k bedoel , was altijd lachen
Ik kwam er niet zo heel vaak, 1 weekje dat ik echt actief op de chat ben geweest daarna kreeg ik het zo druk met school dat ik uiteindelijk bijna helemaal gestopt was met xseno
!!!*JOUSTRAATCHICK! schreef op vrijdag 20 november 2009 - 20:50 uur het volgende: meestal komen er discussie's of onnodige ruzie;s!
ja maar waar is een chat anders voor bedoeld? door te discussiƫren krijg je gespreksstof en buiten waarvoor heb je crew? nou simpel om mensen te waarschuwen en uit nood te bannen van de chat bij ruzies
er is nog niet zeker dat er een chat komt.. eerst de belangrijke dingen afmaken zodat alles gewoon goed functioneerd. dan pas kijken naar de nieuwe functies.