nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Suggesties » Nieuws?

Discussieonderwerp
vrijdag 24 december 2010, 18:47 uur

Het valt me op dat onder "dit was het nieuws" veel topics staan die al weken oud zijn, dit loopt soms wel op tot een maand (als je nu kijkt zie je bij velen dat de laatste reactie soms al 14->20 dagen geleden is gedaan, aangezien dit slechts de laatste reactie is kun je al snel de conclusie trekken dat dit "nieuws" er al ruim 3 weken op staat.

Zou het geen idee zijn om deze topics maximaal 7 dagen open te houden? Dan is dit namelijk nog écht nieuws.

#1 - vrijdag 24 december 2010, 18:49 uur

Dat vind ik wel een goed idee

#2 - vrijdag 24 december 2010, 18:49 uur

Top Poster, 1835 posts
Goed idee en ik ben er ook voor dat bij elk nieuwstopic een stelling komt. Want soms worden er echt dingen geplaatst waar je alleen 'ja leuk?' op kunt reageren en zou leuk zijn om wat meer de discussie aan te kunnen gaan, naar aanleiding v/d stelling.

#3 - vrijdag 24 december 2010, 18:54 uur

Baby Forum Star, 2231 posts
Ja dat is een goed idee!
Gewoon nieuws van een week laten staan en dan weg ermee!

#4 - vrijdag 24 december 2010, 22:29 uur

Little Poster, 509 posts
volgens mij zit dr al un limiet op voor zoiets ;p, ze sluite het meestal pas na ongeveer 3 maanden vanaf de datum dat het topic geplaatst is, maar 1 week lijkt me zat idd.

#5 - zaterdag 25 december 2010, 9:16 uur

Newbie
Dat hoeft toch niet perse? Je kunt ook discussiëren over gebeurtenissen uit het verleden?

#6 - zaterdag 25 december 2010, 9:49 uur

-thespecialone schreef op zaterdag 25 december, 9:16 uur het volgende:
Dat hoeft toch niet perse? Je kunt ook discussiëren over gebeurtenissen uit het verleden?

Dan is wel het gedeelte nieuws allang vergaan, dan kun je het nieuwsbericht beter verwerken naar een stelling en deze onder serieuze discussie's plaatsen.
Iets met de benaming nieuws moet toch wel per se iets nieuws zijn?

Een discussie in "dit was het nieuws" is hier trouwens 9 van de 10 keer toch al binnen een week dood, net zoals elke discussie hier eigenlijk.

#7 - zaterdag 25 december 2010, 11:39 uur

Top Poster, 1053 posts
fiona- schreef op vrijdag 24 december, 18:54 uur het volgende:
Ja dat is een goed idee!
Gewoon nieuws van een week laten staan en dan weg ermee!

Ja lijkt mij ook een heel goed idee

#8 - zaterdag 25 december 2010, 11:54 uur

Het is een idee, maar ik zie het nut er niet zo van in. Wat maakt het uit als een topic open blijft. Nieuws hoeft niet perce na 7 dagen al te verlopen. Nieuw kan interessant zijn na een langere periode.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies