nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
dinsdag 14 december 2010, 23:09 uur

voetballers

past niet meer

AMSTERDAM - In Spanje is er veel commotie ontstaan door uitspraken van Eufemiano Fuentes. Volgens de ‘dopingdokter’ behoort een aantal Spaanse internationals tot zijn clientèle.

Dat zou de gynaecoloog afgelopen weekeinde hebben laten weten aan enkele celgenoten, zo meldt de krant Marca.
“Als ik alles vertel wat ik weet, dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese en wereldbeker.”

Fuentes zat een nacht in het gevang op verdenking van betrokkenheid bij ‘Operacion Galgo’. In het kader hiervan doorzocht de Guardia Civil afgelopen week het huis van enkele Spaanse atleten. Vier jaar geleden was hij een van de protagonisten in de bloeddopingzaak rond Jan Ullrich en Ivan Basso, de zogeheten ‘Operacion Puerto’.

Del Bosque
Vicente del Bosque, de bondscoach van Spanje, heeft verontwaardigd gereageerd op de vermeende uitlatingen van Fuentes. “Ik heb niets geconstateerd dat een verdachtmaking zou rechtvaardigen.”
‘La Selección’ won eerder dit jaar de wereldtitel door Nederland met 1-0 te verslaan en kroonde zich in 2008 tot Europees kampioen middels een 1-0 zege op Duitsland.
Xavi, basisspeler in beide finales, ontkent met klem dat Spanje de trofeeën dankt aan prestatiebevorderende middelen.
“We maken ons niet druk om deze beschuldigingen. Het is lariekoek: we hebben het WK zonder doping gewonnen.”

© NUsport

bron:http://www.nu.nl/sport/2400947/dopingarts-fuentes-beschuldigt-spaanse-voetballers.html

Wat denk jij,
Waar of niet waar?

#11 - woensdag 15 december 2010, 14:26 uur

Kan me niks schelen TBH, een beetje zeiken maanden na het WK. Dat zal de Nederlandse aard wel zijn.

#12 - woensdag 15 december 2010, 15:05 uur

Started, 125 posts
@ Emmy denk het wel want dan is nederland de andere finalist

#13 - woensdag 15 december 2010, 15:06 uur

Dat denk ik dus niet.
Als iemand de wereldbeker wint, van welke sport dan ook, dan wil deze op een eerlijke manier gewonnen hebben.

Niet krijgen omdat de oorspronkelijke winnaar verboden middelen heeft gebruikt.

En daar zit het hem verschil in: Winnen en krijgen.

#14 - woensdag 15 december 2010, 16:00 uur

Top Poster, 1383 posts
Maar als er mensen vals spelen.
Dan is dat competitievervalsing en worden ze eruit gezet.
Dan zijn wij toch de best van de (eerlijke) rest..
Dan verdien je toch ook de wereldbeker

Maar zullen we het daar niet meer over hebben?
die avond heb ik uit mn geheugen geblokt

#15 - donderdag 16 december 2010, 8:58 uur

Magda schreef op woensdag 15 december, 15:05 uur het volgende:
@ Emmy denk het wel want dan is nederland de andere finalist

Ja, dat waren ze sowieso al
Maar als je niet wint doormiddel van voetbal, denk ik niet dat je achteraf nog de beker wil krijgen.

#16 - vrijdag 17 december 2010, 15:21 uur

Started, 169 posts
tuurlijk is het waar anders post je het togniet moetje kijk of et op andere sites als etzelfde overeen komt man

#17 - zondag 19 december 2010, 18:58 uur

gewoon_moses schreef op vrijdag 17 december, 15:21 uur het volgende:
tuurlijk is het waar anders post je het togniet moetje kijk of et op andere sites als etzelfde overeen komt man

Alles wat op internet en/of in het nieuws verschijnt is niet per definitie waar.

#18 - zondag 19 december 2010, 19:00 uur

Top Poster, 1284 posts
Het is allemaal beetje uitvergroot jongens... die arts wilt ook z'n kick wel 's. Nothing's gonna happen. En zo wil je 'm ook niet winnen. Dan zou er een rematch moeten komen en dat gebeurt niet want dan is de charme ervan af... en moeten ze effe terug naar Zuid-Afrika zeker. -_-

Mocht Spanje 'm dan verliezen gaat Spanje straks weer zeiken omdat 't komt dat Paul de Octopus dood is en het niet had kunnen voorspellen of zo. Geez. What's next? -.-
Laatst aangepast op 19-12-2010 19:00:00.

#19 - maandag 3 januari 2011, 17:53 uur

Slotje, op verzoek!

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies