nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
zondag 13 december 2009, 20:34 uur

Evolutietheorie vs Scheppingsverhaal

Waar geloof jij in?
En waarom?
Laatst aangepast op 17-12-2009 20:46:00 door een crew member.

#121 - dinsdag 15 februari 2011, 14:32 uur

Evolutie,

dat er ineens 'een of andere' tovenaar was (God) die alles liet verschijnen,
vind ik een en al onzin.

Ik denk toch dat de aarde in verloop van de tijd gegroeid als hoe het nu is.

#122 - dinsdag 15 februari 2011, 14:48 uur

Lady~Stardust schreef op vrijdag 11 februari, 17:23 uur het volgende:
@ Djon

Ik heb ook niet gezegd dat het heelal ontstaan is . Het is alleen veranderd door de oeknal. Van veel energie naar energie met deeltjes die expansie nodig hebbenn.

We hebben nu ernergie deeltjes. Die deeltjes zijn niet 1-2-3 pof ontstaan uit het niets, daar is iets aan vooraf gegaan. En mijn zeer grote vermoeden gaat uit naar energie.

En ik wil wel een bron die zegt dat micro-organismen van andere platenen af komen. Nucleotiden (waar het DNA uit bestaat) is hier op aarde gevormd...

Nucleotiden zijn hier ook op aarde gevormd zover men weet, je ziet mij ook nergens beweren dat het van een andere planeet komt .

Die deeltjes hebben toch geen expansie nodig, zonder expansie waren die deeltjes er toch ook wel?

Deeltjes zijn niet uit het niets ontstaan maar wel uit energie? Sorry dit is heel vaag, tuurlijk het is logisch E=mc². Massa deeltjes worden gevormd uit energie. Maar waar komt die energie vandaan?

trouwens deeltjes kunnen uit het niets ontstaan, zogenaamde zero point field als ik het mij goed herinner, ik ga even een bron voor je opzoeken.

http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/SODA_chapter4.html

Geinig stukje uit de bovenste link geplukt:

John Wheeler en Richard Feynman van de Princeton universiteit hebben deze nulpuntsenergie voor het eerst op waarde geschat. Zij berekenden dat een kopje nulpuntsenergie genoeg is om alle oceanen ter wereld tot het kookpunt te brengen. Het equivalent aan materie van nulpuntsenergie volgens Einstein’s beroemde formule E= m * c² is 10?4 gram/cm³! Dit is meer materie per kubieke centimeter dan de totale massa van het gehele universum bedraagt! In tegenstelling tot wat lang gedacht werd, is materie dus niet een verdichte maar juist een verdunde vorm van energie

#123 - woensdag 20 april 2011, 10:09 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies