Ik kon me lach niet inhouden.
wel meerdere keren trouwens

ik heb het niet zo op die docenten bij mij op school.
keer omdat docent me telefoon af had gepakt en toen kwam ik hem de volgende dag terug eisen, toen was ie weg. ik heb hem meer dan jaar lastig gevallen daarmee! altijd van: hoe is 't met me telefoon/heb je hem al terug/is ie fijn

. toen begonnen klasgenoten van mij ook. toen ging ie met me praten want tsja hij vond het kut enz dat hun ook begonnen. hij zo: nog een keer 'n woord erover en ik zorg dat je geschorst word. ik zo: kan ik er wat aandoen dat hun ermee gaan beginnen?
andere keer was toen michael jackson net overleden was, en zo'n docent is helemaal gek op hem, helemaal in love enz. ik riep toen kei hard in de pauze; MICHAEEEEEL JACKSON! hahaha ze wist niet hoe rood en boos ze moest worden. wilde me eigenlijk naar afdelingsleider sturen enz. maar niet gegaan, vieze lesbi dat ze is.
tijdens zorg hebben we altijd wel ruzie met een docent, die haalt er altijd weer een andere docent erbij. toen heb ik ook gezegt van: ja altijd iemand erbij halen, kun je het niet alleen af enz.
oh nu komt er vanalles om hoog haha, ik meot eigelijk best wel lachen om al die discussies en ruzies met docenten! geweldige tijd gewoon, ik zal 't gaan missen.