nu in de spot!
xseno heeft nu
214.260 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
zondag 13 december 2009, 15:42 uur

4130 posts
Little Forum Star
Ooit ruzie gehad met een leraar/docent?

Zoja, waarover?

#111 - zaterdag 30 oktober 2010, 0:22 uur

Started, 268 posts
Ja weleens gehad. toen gooide ik een deur in zijn gezicht omdat ik boos was op hem. t maakte hem alleen maar bozer. haha. ik was 10 ofzo en de leraar had aanmerkingen op mijn kunstwerk! Ik was een colloseum aan t maken en hij had aanmerkingen op mijn raampjes!

#112 - zaterdag 30 oktober 2010, 9:56 uur

Poster, 938 posts
Ja ooit ontzettend erge.
Ik zat me nagels te lakken ineen tussenuur in het ALC (computer ruimte)
Man van het ALC flipte m vrijwel metene direct zonder een waarschuwing te geven,
vervolgens begon hij te spotten met de opvoeding die m'n ouders me hebben gegeven.
Nou als je dáar over begint ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Heb hem vervolgens de huis vol gescholden.
Achteraf ook nooit geen spijt van gehad.

#113 - zaterdag 30 oktober 2010, 11:13 uur

Newbie
Ehm, nee, niet echt eigenlijk. De laatste paar jaar hebben we ook best wel relaxe docenten eigenlijk!

#114 - zaterdag 30 oktober 2010, 11:19 uur

Poster, 938 posts
Bert is braaf!

#115 - zaterdag 30 oktober 2010, 19:44 uur

Little Poster, 301 posts
uh, ja zovaak 1x omdat we pennen gingen gooien & ik dacht; dat kan er ook wel een schaar achteraan, die vent kon ons gewoon niet aan & is gelijk met zn studie gestopt

#116 - zaterdag 30 oktober 2010, 20:30 uur

Poster, 667 posts
Ik kon me lach niet inhouden.
wel meerdere keren trouwens ik heb het niet zo op die docenten bij mij op school.
keer omdat docent me telefoon af had gepakt en toen kwam ik hem de volgende dag terug eisen, toen was ie weg. ik heb hem meer dan jaar lastig gevallen daarmee! altijd van: hoe is 't met me telefoon/heb je hem al terug/is ie fijn . toen begonnen klasgenoten van mij ook. toen ging ie met me praten want tsja hij vond het kut enz dat hun ook begonnen. hij zo: nog een keer 'n woord erover en ik zorg dat je geschorst word. ik zo: kan ik er wat aandoen dat hun ermee gaan beginnen?
andere keer was toen michael jackson net overleden was, en zo'n docent is helemaal gek op hem, helemaal in love enz. ik riep toen kei hard in de pauze; MICHAEEEEEL JACKSON! hahaha ze wist niet hoe rood en boos ze moest worden. wilde me eigenlijk naar afdelingsleider sturen enz. maar niet gegaan, vieze lesbi dat ze is.
tijdens zorg hebben we altijd wel ruzie met een docent, die haalt er altijd weer een andere docent erbij. toen heb ik ook gezegt van: ja altijd iemand erbij halen, kun je het niet alleen af enz.
oh nu komt er vanalles om hoog haha, ik meot eigelijk best wel lachen om al die discussies en ruzies met docenten! geweldige tijd gewoon, ik zal 't gaan missen.

#117 - vrijdag 26 november 2010, 18:25 uur

Ja, echt wel.

Vaak over hw, of grote bek ofz.

#118 - dinsdag 25 januari 2011, 12:43 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies