Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
zaterdag 2 oktober 2010, 21:24 uur
26 posts
Newbie Het lijkt me zeer storend voor de enkele belgen hier, dat wij geen diamond account, en tal van andere dingen niet kunnen kopen.
Dit alleen omdat er enkel een betaal optie is voor nederlandse leden.
Nu ben ik gisteren daardoor 1.30€ kwijt gespeeld omdat ik er niet bij stilstond dat het enkel voor nederlandse gebruikers was.
Wel het zou leuk zijn, moesten we dat wel kunnen
Greetings Sam
#1 - zondag 3 oktober 2010, 0:09 uur
Er zitten maar weinig belgen op dus hoezo zouden ze dus voor die paar doen
Er zitten maar weinig belgen op dus hoezo zouden ze dus voor die paar doen
#2 - zondag 3 oktober 2010, 0:21 uur
Newbie Dus moeten die paar belgen maar achteruit gestoken worden?
Hmm lijkt me dan maar discriminatie.
Dus moeten die paar belgen maar achteruit gestoken worden?
Hmm lijkt me dan maar discriminatie.:oops:
#3 - zondag 3 oktober 2010, 10:57 uur
Ik denk dat het wat kost om een in een land de mogelijkheid te verschaffen om van deze dienst gebruik te kunnen maken. Het opzetten van een server of iets dergelijks, geloof ik. Vandaar is het misschien zo dat het meer zou kosten om dat ook voor belgië te doen dan dat het daadwerkelijk geld opleverd.
Ik denk dat het wat kost om een in een land de mogelijkheid te verschaffen om van deze dienst gebruik te kunnen maken. Het opzetten van een server of iets dergelijks, geloof ik.
Vandaar is het misschien zo dat het meer zou kosten om dat ook voor belgië te doen dan dat het daadwerkelijk geld opleverd.
#4 - zondag 3 oktober 2010, 11:31 uur
Er zijn te weinig Belgen hier om zoiets rendabel te maken.
Er zijn te weinig Belgen hier om zoiets rendabel te maken.
#5 - zondag 3 oktober 2010, 11:43 uur
Ik denk dat het teveel kost om dat te kunnen doen. Jullie hebben in België toch ook wel profielensites?
Ik denk dat het teveel kost om dat te kunnen doen. Jullie hebben in België toch ook wel profielensites?
#6 - zondag 3 oktober 2010, 12:03 uur
fiona- schreef op zondag 3 oktober, 11:43 uur het volgende: Ik denk dat het teveel kost om dat te kunnen doen. Jullie hebben in België toch ook wel profielensites?
maar dit is tog profielensite voor nederlenad en belgie?
[quote]fiona- schreef op zondag 3 oktober, 11:43 uur het volgende:
Ik denk dat het teveel kost om dat te kunnen doen. Jullie hebben in België toch ook wel profielensites?[/quote]
maar dit is tog profielensite voor nederlenad en belgie?
#7 - zondag 3 oktober 2010, 12:07 uur
@ mil-lien Ja, nu je het zegt. Volgens mij heb ik dat wel een keer gelezen. Dan is het natuurlijk wel raar dat het niet kan.
@ mil-lien
Ja, nu je het zegt. Volgens mij heb ik dat wel een keer gelezen. Dan is het natuurlijk wel raar dat het niet kan.
#8 - zondag 3 oktober 2010, 12:17 uur
fiona- schreef op zondag 3 oktober, 12:07 uur het volgende: @ mil-lien Ja, nu je het zegt. Volgens mij heb ik dat wel een keer gelezen. Dan is het natuurlijk wel raar dat het niet kan.
ja dacht ik ook pas geleze te hebbe.drm wel stom voor de belgen die erop zitte. dat zeniks mee kunne met die diamond en alles..
[quote]fiona- schreef op zondag 3 oktober, 12:07 uur het volgende:
@ mil-lien
Ja, nu je het zegt. Volgens mij heb ik dat wel een keer gelezen. Dan is het natuurlijk wel raar dat het niet kan.[/quote]
ja dacht ik ook pas geleze te hebbe.drm wel stom voor de belgen die erop zitte. dat zeniks mee kunne met die diamond en alles..
#9 - zondag 3 oktober 2010, 14:29 uur
als het voor allebei is dan vind ik dat je ook alebei het zelfde moet kunnen doen ;p
als het voor allebei is
dan vind ik dat je ook alebei het zelfde moet kunnen doen ;p
#10 - zondag 3 oktober 2010, 14:46 uur
First star! , 77 posts
Een betaaloptie voor de Belgische members van Xseno is in de maak en volgt spoedig! Slotje.
Een betaaloptie voor de Belgische members van Xseno is in de maak en volgt spoedig!
Slotje.
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.