Ik ben benieuwd wat men vind van de overname van vitesse door een buitenlandse miljardair?
Vind je dit een goede ontwikkeling voor zowel vitesse als het nederlandse voetbal?
Of vind je het juist een slechte ontwikkeling en ben je bang dat het een verkapt footballmanager team wordt en als hij weggaat vitesse misschien dan aan de financiele afgrond komt?
Ik heb sowiesow een hekel aan vitesse!! ze zijn elke keer afhankelijk van de gemeente en nu van deze kerel dan.. en ik denk dat het ook helemaal fout gaat met vite$$e. En voor het nederlandse voetbal is het ook niet goed denk ik.. allemaal van die georgiƫrs ensow erbij...
Ik ben bang voor Vitesse dat deze man vooral gaat denken aan de korte termijn en niet aan het lange termijn van de club. Ik denk dat al de overnamen in het algemeen niet goed zijn voor het voetbal aangezien hiermee de prijzen alleen maar hoger worden.
Las wel dat die beste man een marionette is van Abramovich. Als dat zo is ga je dus de b en c garnituur van chelsea bij Vitesse zien.
ik weet niet ... vnd het maar niks dat zo een mega rijke gast hele club overkoopt ... nu komen er dus meer oost europese spelers in het team en word dus de kans van jeugdopleiding bij vitesse minder aantrekkelijk.. maar aan de andere kant hij koopt gelukkig ook geen super dure spelers en laat die een team vormen zodat ze makkelijk kampioen worden dat verknalt gewoon het voetbal ...
ben benieuwd ik wens hem het beste dus als vitesse meer een 5de plek gaat halen dan heeft hij het goed geflikt
Bivakmuts schreef op dinsdag 17 augustus, 18:44 uur het volgende: Ik ben bang voor Vitesse dat deze man vooral gaat denken aan de korte termijn en niet aan het lange termijn van de club. Ik denk dat al de overnamen in het algemeen niet goed zijn voor het voetbal aangezien hiermee de prijzen alleen maar hoger worden.
Las wel dat die beste man een marionette is van Abramovich. Als dat zo is ga je dus de b en c garnituur van chelsea bij Vitesse zien.
B en C garnituur van Chelsea is nog altijd beter dan de A garnituur van menig eredivisie club.
Bivakmuts schreef op woensdag 18 augustus, 17:21 uur het volgende: Ja maar die garnituur zal je geen kampioen maken net als in cl ver komen etc.
Zijn toch de doelstellingen die die jordanie maakt.
Ik heb er ook een hard hoofd in..ik kan het aalbers tijdperk nog herrineren. Ze deden een paar keer leuk mee om de 3e plek maar dan hield het ook wel op. En er werd een hele blik dure buitenlanders opengetrokken zoals curovic,perovic,grozdic,nanu,Machlas.