nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Suggesties » Ebuddy chat

Discussieonderwerp
maandag 16 augustus 2010, 10:24 uur

11 posts
Newbie
Een paar topic's hiervoor zag ik een idee over xseno chat. Hier heb ik een toevoeging aan namelijk wanneer de chat komt dit te koppelen aan ebuddy. Op die manier zou de chat ook bruikbaar worden op andere mediums zoals ipod, PSP, mobiel, enz...

#1 - maandag 16 augustus 2010, 10:42 uur

klinkt goedd

#2 - maandag 16 augustus 2010, 10:42 uur

Started, 130 posts
Zou eventueel wel kunnen, en het klinkt ook allemaal heel leuk en aardig, maar weet niet of daar wel erg veel gebruik van gemaakt gaat worden. En zeker als het mobiel internet weer duurder gaat worden..
Laatst aangepast op 16-8-2010 10:43:00.

#3 - maandag 16 augustus 2010, 10:46 uur

Newbie
De nieuwe mobiels worden binnekort uitgerust met WIFI zoals je reeds bij de ipods hebt. Dus mobiel internet word volgens mij geen probleem. Tegenwoordig heb je overal al WIFI.

#4 - maandag 16 augustus 2010, 10:49 uur

Started, 130 posts
Dn_Coolboy_ schreef op maandag 16 augustus, 10:46 uur het volgende:
De nieuwe mobiels worden binnekort uitgerust met WIFI zoals je reeds bij de ipods hebt. Dus mobiel internet word volgens mij geen probleem. Tegenwoordig heb je overal al WIFI.

Daar heb je ook weer een punt inderdaad. Had inderdaad nog niet aan WiFi gedacht..
Maar dat neemt niet weg dat ik denk dat er weinig gebruik van gemaakt gaat worden.
Sowieso eerst maar eens zien of die chat er uberhaupt weer komt en of dat wel aan slaat.

#5 - maandag 16 augustus 2010, 11:04 uur

Newbie
Er gaat volgens mij veel gebruik van gemaakt worden. E-buddy is voor de meeste de standaard chat applicatie voor andere mediums. Op pc zitten de meeste op msn om te chatten. Chat op site's als deze zijn meestal voor de periode ertussen. Door het gebruik van ebbudy word de toegang tot de chat uitgebreid waardoor het allesinds meer gaat gebruikt worden dan zonder ebuddy. Natuurlijk zal de populariteit van deze chat nog altijd afhangen van de hoeveelheid leden dat er op xseno zit.

#6 - maandag 16 augustus 2010, 11:09 uur

Started, 130 posts
Nouja ik persoonlijk zou eerder mobiel op msn gaan dan op een andere chat, omdat dat vaak toch tussendoor is als ik wel ergens mee bezig ben, en dan is msn makkelijker te volgen dan welke andere chat ook. Ik denk dat ze eerst eens een bepaalde periode moeten testen of de chat sowieso wel aan slaat, en mocht dat zo zijn, kunnen ze de chat altijd nog aan ebuddy koppelen. Want vaak hou je op een chat als dit toch maar een bepaald vast groepje over dat regelmatig blijft komen.

#7 - maandag 16 augustus 2010, 14:36 uur

Aangezien er ook nog geen chat is is dit nog niet ter sprake.

slotje.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies