nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 12 augustus 2010, 16:57 uur

hallo baal jij er ook niet van dat de grenzen gewoon geopend blijven..?

nu er steeds meer landen bij komen , bij de EU wat ook landen zijn met een groot financieel tekortkoming, krijgen wij nederland ook een groot bord met drap voorgeschoteld

Nederland heeft 380 miljard schuld....

Suriname die we steunen en ons nog geld schuldig is 50 miljard
en nu moeten we Griekenland helpen met hun schuld anders kunnen ze niet bij de EU..
terwijl ze daar niet eens belasting betalen (makkelijk om te omzeilen)

nu we dikke schulden hebben laten ze alle Polen Hongaren en al die mensen hier werken...
maar ze dat geld verdwijnt wel in hun eigen land zodat ze daar kapitale villás kunnen bouwen....

waarom is Nederland zo tolerant we worden genaait waar wij bij staan

wat is jou mening?

#41 - zaterdag 4 december 2010, 18:53 uur

Djon schreef op zondag 15 augustus, 23:16 uur het volgende:
kom op zeg vargblod, dat argument is zo oud als sinterklaas zelf.
Wat jij hier nu schrijft is dat Nederland voordeel haalt uit immigranten, omdat ze allemaal het vieze werk opknappen.

Immigranten brengen ook ontzettend veel werk met zich mee.
- Inburgeringscursus
- Hoge werkloosheid
- Veel criminaliteit

enzovoort enzovoort enzoverder.

Laat me raden, jij hebt een poster van Job Cohen boven je bed hangen en drinkt 24/7 kopjes thee?

Vargbold heeft gelijk!!
Nederland is dankzij immigranten een economisch sterke land geworden. Dit gaat al eeuwen zo. Nederland stond bekend om hun koopvaardij en tolerantie. Beter bekend als de gouden eeuw. Ik ben een voorstander van het verscherpe van het immigratiebeleid.

Je kunt de allochtonen van de eerste generatie ook niet meer verplichten om een inburgering doen. Over twee of drie generaties zal het taalprobleem en cultureel probleem afnemen. (zo denk ik erover)

#42 - woensdag 8 december 2010, 19:50 uur

First star!, 52 posts
Grenzen dicht?, Dit is onmogelijk en dat komt door onze goede vrienden 'De EU'.

Laten we nou toch eerlijk zijn, de EU bepaalt over een tijd toch alles wat we gaan doen zelfs wanneer we mogen schijten of niet..

Ik roep iedereen op om te blijven stemmen op de grootste PRO-europa partij: D66.
Laatst aangepast op 8-12-2010 19:51:00.

#43 - donderdag 9 december 2010, 16:14 uur

psver88 schreef op woensdag 8 december, 19:50 uur het volgende:
Grenzen dicht?, Dit is onmogelijk en dat komt door onze goede vrienden 'De EU'.

Laten we nou toch eerlijk zijn, de EU bepaalt over een tijd toch alles wat we gaan doen zelfs wanneer we mogen schijten of niet..

Ik roep iedereen op om te blijven stemmen op de grootste PRO-europa partij: D66.

Sarcasme siert je niet Tim.
Je hebt inderdaad gelijk onze soevereiniteit verdwijnt. Zelfs obama wilt graag zien dat er een president in EU komt vergelijk baar als de VS. Dit praat voor hem wat makkelijker. Dit scheelt ook heel veel bureaucratie rompslomp.

Persoonlijk vind ik dat we naar het orginele idee terug gaan. In de tijd van EGKS en EEG toen het alleen draaide om het economische aspect. Ik vind dat het beste voor EU, zo behoud elke land zijn soevereiniteit.

#44 - donderdag 9 december 2010, 16:18 uur

First star!, 52 posts
Mee eens,
Als ik het begrijp bedoel je dat we alleen nog maar economisch samen moeten werken.
Hier ben ik het zeer mee eens. De EU moet zich niet meer bezig houden met het besturen van de lidstaten

#45 - donderdag 9 december 2010, 17:57 uur

Ik zeg doen!!
Sluiten die handel en alle buitenlanders weg! Heb niks tegen buitenlanders maar! het is wel nederland he en nu doen sommige net of is het hun land

#46 - donderdag 9 december 2010, 18:19 uur

jaguarXJ schreef op donderdag 9 december, 17:57 uur het volgende:
Ik zeg doen!!
Sluiten die handel en alle buitenlanders weg! Heb niks tegen buitenlanders maar! het is wel nederland he en nu doen sommige net of is het hun land

je scheert iedereen over 1 kam.
wikl niet zegge dat alle buitenlanders zo zijn

#47 - maandag 7 februari 2011, 10:18 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies