Wat vind jij van tatoeage's ? tattoo's is een zelfexpressie van gevoelens agter tattoo's schuild een verhaal Heb je er zelf een, of meerdere? heb der nu pas 3 Wil je er nog een, of wil je er een laten zetten ? wil heel pak aan over me armen zij en rug en borstkas Wat vind je mooi, en wat niet? eastern/western style spr ontwerp ik zelf mee in die style maar tribals enzo is gewoon egt lelyk kan je geen kunst noemen eerder verspilling van geld en lichaam Als je een tatoo hebt, of meerdere; zit er een bepaalde betekenis achter? Of vond je het gewoon mooi? elke tattoo op mijn lichaam vertelt een deel van een verhaal en uit eindelijk vertelt het hele pak mijn leven
op me rug heb ik de teken 666 een duivelteken in me nek me vriendje de naam en binnekort op me been horror en nog eentje in me nek pazi sta radis komt uit een film vertaling kijk uit wat je doet gaat er staan in me nek maar dan in me eigen taal
vind het mooi. zolang het niet te overdreven is! heb zelf de naam van mijn dochtertje op mijn schouderblad en daar laat ik het voorlopig ook bij. ik heb ook niks met onzinnige tattoos. zo heeft mijn vriend een hele grote op zijn schouderblad zonder betekenis. deze kreeg hij voor zijn 16e verjaardag en nu heeft hij net als alle haren op zijn hoofd spijt van die tattoo.
Trotsemama12 schreef op donderdag 22 december 2011, 20:05 uur het volgende: ik heb 2 tattoos
op me rug heb ik de teken 666 een duivelteken in me nek me vriendje de naam en binnekort op me been horror en nog eentje in me nek pazi sta radis komt uit een film vertaling kijk uit wat je doet gaat er staan in me nek maar dan in me eigen taal
Hoop voor jou dat je geen spijt krijgt van je tattoo's. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, als je het mooi vind ^^
Ik zit eeuwig lang te twijfelen en dat weerhoud me er dan ook van om te doen. Maar ik zit nu te overdenken om mijn sterrenbeeld in het Latijns te laten zetten, overlopend in mijn Chinese sterrenbeeld
Aries ( Ram ) en Draak.
Gewoon omdat ik het mysterieuze erachter heel mooi vind.
Maar goed eenmaal op mijn rug, gaat het er niet meer vanaf tenzij ik Freddy Kruger wil worden op mijn rug.