nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Lieve berichtjess

Blings && de restt??
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
maandag 26 juli 2010, 18:29 uur

Psoriasis (psoriasis vulgaris) is een chronische huidaandoening, waarbij de epidermis versneld nieuwe cellen aanmaakt. Dit uit zich in de vorm van lokaal sterke afschilfering van huidschubben. Periodes van vermindering van de symptomen worden afgewisseld met periodes waarin de ziekte verergert. De aangedane huid van een psoriasis patiënt vernieuwt zich in 6 à 7 dagen; bij niet-patiënten is dit 26 à 27 dagen. De structuur van de zich vernieuwende huidlagen wijkt echter belangrijk af van normaal. Psoriasis is niet besmettelijk. Ongeveer 2% van de wereldbevolking heeft de aandoening, alleen bij Zuid-Amerikaanse Indianen is ze veel zeldzamer. Genetische factoren spelen hierbij ook een rol.

http://i37.tinypic.com/dhedkw.jpg

dit is bijvoorbeeld een plaatje van psoriasis, redelijk erge versie.
typ op google maar eens in: Psoriasis, en dan afbeeldingen, dan kun je zien wat het is (er staan wel super erge versie's van psoriasis er op hoor)

Ik heb dus zelf ook psoriasis, mijn hele familie heeft het. Sommige van ons hebben het op hun lichaam en sommige inwendig. Ik heb het vooral in mijn haar en als mensen het soms zien (het lijkt op roos, alleen zit het vast op mijn hoofdhuid.. ) zeggen ze ieeeel je hebt roos blablabla. Maar bij ons is het ook heel veel dat het in de gewrichten zit, en dat lijkt een beetje om reuma. Psoriasis jeukt ook echt verschikkelijk.

Mijn vraag was nu dus, Wat vinden jullie hier van, als jullie mensen zo erg zien en hoe zouden jullie er mee omgaan. Kennen jullie zelf mensen met psoriasis of heb je het zelf?
Laatst aangepast op 26-7-2010 18:37:00.

#21 - dinsdag 12 oktober 2010, 16:06 uur

me opa heeft t. hij heeft periodes dat die t super erg heeft. over zn hele lichaam behalve zn gezicht. en dat vind ik zooo zielig. want hij voelt zich dan echt vies en schaamt zich dan heel erg. hij heeft daarom eerst ook een soort van dipje gehad omdat die zich er zo kut door voelde.
en sommige mensen keken hem ook raar aan enzo.
ik vind zo iemand echt niet vies ofzo en t is ook niet besmettelijk. als iemand al zegt van gatverdamme wat vies en zo dan kan ik echt kwaad worden. omdat die mensen er zelf niks aan kunnen doen.
gelukkig heeft hij er nu amper last van dus daar ben ik echt blij om. (:

#22 - dinsdag 12 oktober 2010, 16:30 uur

Om eerlijk te zijn schrok ik wel een beetje toen ik dat plaatje bekeek, maar ik zou iemand die het heeft niet anders behandelen dan iemand die dit niet heeft. Ook valt het bij veel mensen niet eens op. Iedereen heeft wel iets.

#23 - zaterdag 16 oktober 2010, 16:24 uur

Poster, 753 posts
Ik ken volgens mij niemand die het heeft, maar ik zal diegene niet anders behandelen als anderen en ze kunnen nog net zo goed vrienden zijn

#24 - zaterdag 16 oktober 2010, 17:11 uur

!!!*{RAJ}* schreef op zaterdag 16 oktober, 16:24 uur het volgende:
Ik ken volgens mij niemand die het heeft, maar ik zal diegene niet anders behandelen als anderen en ze kunnen nog net zo goed vrienden zijn

mij ken je

#25 - donderdag 6 januari 2011, 16:42 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies