Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die druggebruik zien als een goed tijdverdrijf, die er maar vanuit gaan dat er geen consequenties zullen volgen.
Wanneer je feest niet compleet is zonder druggebruik, ben je voor mij een lowlife.
De enige drug die ik accepteer en zelf gebruik is alcohol, maar dan wel binnen de norm.
En dan vind ik alcohol op zichzelf nog niet eens leuk ook, het gaat me erom dat de alcoholische drank goed smaakt.
Fenz-Beezy schreef op vrijdag 17 juni, 1:00 uur het volgende: en wat als je nou drugs krijgt van het ziekenhuis voor tegen de zogenaamde pijn ofzo kan zo niet op het woord komen hoe ze het noemen
Drugs In het Nederlands noemen we ze medicijnen, lols.
Mijn mening is als volgt: http://www.youtube.com/watch?v=7zV78IgXzB0
"See, I think drugs have done some good things for us, I really do, and if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor. Go home tonight and take all your albums, all your tapes, and all your CDs and burn 'em. Cause you know what? The musicians who made all that great music that's enhanced your lives throughout the years? Rrrrreal fuckin' high on drugs."