Ik laat binnekort een tatoeage zetten, eindelijk maaar.. ik ben echt bang dat het pijn doet wat kan ik hier tegen doen? en hoe voelt het? want kan ik verwachten ?
Laatst aangepast op 20-7-2010 21:33:00 door een crew member.
ligt eraan waar je hem zet. heb zelf 1 op me rug en om eerlijk te zijn die voelde ik soms wel tis gewoon een iritant gevoel.. je moet het gewoon doen! en niet aan de pijn denken
je hoeft niet zenuwachtig te zijn voor de pijn - want die is er min of meer toch wel. ligt aan de plek en wat je laat zetten. als je m wilt, go for it ik heb er 3, waarvan 2 een irritant gevoel opleverde tijdens het zetten en de 3e deed wat meer zeer. gewoon verstand op nul en gaan
het licht aan de plek waar je hem laat zetten, wel kan je appelsap drinken van te voren dat verdikt je bloed waar door je minder bloed en de tattooeerder gewoon door kan gaan, en niet hoeft te stoppen, als je veel bloed moet er soms een tijdje gestopt worden met tattooeren maar ook dat licht aan de plek. veder gewoon aan iets leuks denken en zorgen dat je noormaal adem blijft halen. ik heb er 1 op mijn buik. heup/eerste rib, alleen heeft de tattooeerder bij mij gewoon echt op men bot zitten tatooeren * niet zo goede tattooartist gekozen*,, maar veder doet een tattoo over algemeen niet echt zeer, het is meer een vervelend gevoel, net als of je schaafwondje hebt,