Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
zaterdag 26 juni 2010, 14:12 uur
Dat je quotes gewoon kunt quoten.
Laatst aangepast op 9-9-2010 15:37:00 door een crew member .
#11 - zondag 27 juni 2010, 6:11 uur
Eh, dat ging niet helemaal goed. En nu kan ik het niet aanpassen. Da's niet logisch.
Eh, dat ging niet helemaal goed. En nu kan ik het niet aanpassen. Da's niet logisch. xD
#12 - dinsdag 29 juni 2010, 12:01 uur
Ja, dat vind ik trouwens ook wel een puntje wat aangepast mag worden! Als je nu iemand quote kan je daarn je bericht niet meer aanpassen. Zou tof zijn als dat wel gewoon kan.
Ja, dat vind ik trouwens ook wel een puntje wat aangepast mag worden! Als je nu iemand quote kan je daarn je bericht niet meer aanpassen. Zou tof zijn als dat wel gewoon kan.
#13 - dinsdag 29 juni 2010, 17:35 uur
ja het is wel makkelijk, maar straks heb je 20 berichten onder elkaar, das ook niet echt handig
ja het is wel makkelijk, maar straks heb je 20 berichten onder elkaar,
das ook niet echt handig
#14 - woensdag 30 juni 2010, 21:26 uur
Het zal er niet veel overzichtelijker van worden. Je kunt het met [qoute ] / [/quote ] doen. Overgens krijg je dan onnodig lange berichten. @ ( nickname ) is ook mogelijk slotje
Het zal er niet veel overzichtelijker van worden. Je kunt het met [qoute ] / [/quote ] doen. Overgens krijg je dan onnodig lange berichten. @ ( nickname ) is ook mogelijk
[b] slotje [/b]
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.