Ja kan. Gaat om de binnekant. Wanneer je van iemand houd vind je het ook niet erg om te helpen enzovoort. Het moet niet zo zijn dat je niet ook tijd voor je vrienden hebt.
ik weet eerlijk gezegd niet of ik het zou kunnen.. het helpen enz geen probleem, maar ik wil nog zóveel doen, en ik ben iemand die spontaan ergens heen wil gaan enzovoorts, ik heb geen idee of ik daar mee om kan gaan.
Maar ik moet ook zeggen, ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik iemand echt helemaal leuk vind die in een rolstoel zit.. misschien als het gebeurt heb ik zoiets van ik wil er voor gaan. Ik weet het niet van tevoren =)
het maakt niet uit of iemand in een rolstoel zit of niet het gaat er om wat je voor diegene voelt en dan maakt het niet meer uit of diegene nou niet mooi is of in een rolstoel zit door de liefde die je dan voor elkaar voelt heb je daar geen erg meer in
Ik denk niet dat ik snel met iemand een relatie neemt, die in een rolstoel zit. Daarmee zeg ik niet dat ik jullie niet respecteert, want ik zou er gerust goede vrienden mee kunnen zijn. Maar je moet er altijd rekening mee houden, als je een dagje weg wilt enzo, de normale dingen worden een heel stuk lastiger. Dus ik denk niet dat ik snel op iemand kan vallen in een rolstoel, maar wie weet hè?