nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
julllie zijn allemaal toppersss xxxx
verveling, comments ? berichtjes ? wie vermaakt me ?

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
Verveling. Wie. Komt langs??

Weeekendddd
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
nieuwe pf! bbbc?

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
zondag 16 mei 2010, 16:19 uur

waarom vinden sommige mensen seks belangrijk in een relatie?

En dan bedoel ik niet belangrijk belangrijk.. maar het BELANGRIJKSTE.

het hoort toch juist bijzaak te zijn of??

hoe denken jullie er over.
Laatst aangepast op 16-5-2010 23:16:00 door een crew member.

#41 - maandag 7 maart 2011, 17:30 uur

is het niet, daarom

#42 - maandag 7 maart 2011, 21:09 uur

Poster, 663 posts
*TerrorSwift* schreef op maandag 6 december 2010, 15:12 uur het volgende:
nou ik vindt sex echt niet 100% belangrijk in een relatie!
Sex is een bijzaak in een relatie hoort 4 dingen wat ECHT belangrijk zijn zoals vertrouwen,vrijheid,Eerlijkheid,Geen jaloesie

ik vind een beetje gezonde jaloezie in een relatie anders ook wel belangrijk.
net zoals dat ik seks ook op een bepaalde manier belangrijk vind.

Gezonde jaloezie kan je juist mee laten zien, dat je om een persoon geeft.
en dat je wilt dat deze persoon van jou is en blijft. je moet er alleen niet in overdrijven.

Seks is ook iets, wat je alleen deelt met je partner, het heeft een bepaald verlangen naar elkaar, wat je op andere gebieden minder snel hebt.
Hierdoor voegt het naar mijn mening dus wat toe in je relatie. en word het belangrijk.
maar het moet niet de hoofdzaak van je relatie worden!

#43 - maandag 7 maart 2011, 22:01 uur

Started, 209 posts
sex hoort op zich wel bij een relatie maar het is toch niet het belangrijkste, het belangrijkste is dat je elkaar kunt vertrouwen en dingen kunt vertellen als je ergens mee zit en dat je echt van elkaar houd. het gaat dan niet eens om de sex die je dan met je vriend heb het gaat dan om het gevoel dat je bij hem bent dat je je speciaal voelt, en sex ja het kan dan wel leuk en prettig en alles zijn maar toch is het beter dat je elkaar vertrouwd.
als je maar bij elkaar kunt zijn bijv.: naar de film of uit eten wandeling over het strand of wat dan ook als het maar samen is toch ??

#44 - maandag 7 maart 2011, 22:37 uur

First star!, 59 posts
-miss-eussie- schreef op maandag 7 maart, 22:01 uur het volgende:
sex hoort op zich wel bij een relatie maar het is toch niet het belangrijkste, het belangrijkste is dat je elkaar kunt vertrouwen en dingen kunt vertellen als je ergens mee zit en dat je echt van elkaar houd. het gaat dan niet eens om de sex die je dan met je vriend heb het gaat dan om het gevoel dat je bij hem bent dat je je speciaal voelt, en sex ja het kan dan wel leuk en prettig en alles zijn maar toch is het beter dat je elkaar vertrouwd.
als je maar bij elkaar kunt zijn bijv.: naar de film of uit eten wandeling over het strand of wat dan ook als het maar samen is toch ??

mee eens. (:

#45 - woensdag 9 maart 2011, 10:04 uur

Little Poster, 551 posts
-JECHICKKAHH. schreef op zondag 12 december 2010, 19:33 uur het volgende:
ik vind seks echt niet belangrijk hoor, van elkaar houden en lol enz met elkaar hebben is veel belangrijker

Mee eens

#46 - woensdag 9 maart 2011, 11:08 uur

Little Poster, 388 posts
nou ik vindt sex echt niet 100% belangrijk in een relatie!
Sex is een bijzaak in een relatie hoort 4 dingen wat ECHT belangrijk zijn zoals vertrouwen,vrijheid,Eerlijkheid,Geen jaloesie

ik vind een beetje gezonde jaloezie in een relatie anders ook wel belangrijk.
net zoals dat ik seks ook op een bepaalde manier belangrijk vind.

Gezonde jaloezie kan je juist mee laten zien, dat je om een persoon geeft.
en dat je wilt dat deze persoon van jou is en blijft. je moet er alleen niet in overdrijven.

Seks is ook iets, wat je alleen deelt met je partner, het heeft een bepaald verlangen naar elkaar, wat je op andere gebieden minder snel hebt.
Hierdoor voegt het naar mijn mening dus wat toe in je relatie. en word het belangrijk.
maar het moet niet de hoofdzaak van je relatie worden!

Mee eens !

#47 - zondag 8 mei 2011, 15:50 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies