nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
julllie zijn allemaal toppersss xxxx
Verveling. Wie. Komt langs??

Nieuwe Foto's ik ben helemaal klaar voor het stappen zoals Jullie zien
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Weeekendddd
nieuwe pf! bbbc?

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
rugverbrand verder heerlijke dag <3
doe je blings & comments & berichtjes? alles back!

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Nieuws » Xseno is back!

Discussieonderwerp
zondag 15 november 2009, 18:17 uur

77 posts
First star!
Beste members

Zoals jullie hebben kunnen zien is Xseno inmiddels weer terug. Het is jullie ongetwijfeld opgevallen dat een hoop functies (waaronder profiel beheer) nog niet werken. Dit komt omdat we in anderhalf week tijd een compleet nieuwe website moesten bouwen en we een selectie moesten maken van de functies die bij online gang er wel en niet zouden zijn. Het was onmogelijk om alles op tijd af te krijgen. We wouden jullie in ieder geval al "iets" geven.

Maar, er wordt aan gewerkt! Elke dag zal je het aantal Xseno functies zien groeien. Vandaag hebben we een tijdelijk forum gekregen. Het oude forum komt terug, maar er zijn eerst andere zaken belangrijk. Voel je uitgenodigd om nieuwe topics aan te maken.

Mocht je verder vragen hebben dan kan je contact opnemen met de volgende crew leden !!*Tom(m)etje, xKelly.* of *michaa*. Of gebruik het contactformulier op help/contact < contact. We gaan de komende dagen alle binnengekomen vragen behandelen. Ook zullen er snel meer crew members bijkomen (bedankt voor alle enthousiaste sollicitaties ).

Als laatste gaat mijn dank uit naar alle mensen, bedrijven en partners van het nieuwe beheer van Xseno die zich dag (en nacht) hebben ingezet om de website voor jullie weer online te krijgen. Zonder hen was Xseno nooit meer terug gekomen. Thanks dus!

Meer nieuws volgt snel!

#1 - zondag 15 november 2009, 18:35 uur

Started, 190 posts
Echt leuk

#2 - zondag 15 november 2009, 18:35 uur

First star!, 99 posts
Ik ben blij dat Xseno weer terug is.
Daarbij hoop ik ook, in vergeleken met de oude Crew dat de communicatie naar de leden beter wordt.
Hoop dat alles zo spoedig mogelijk verholpen wordt en dat alles goed draaid.

Buiten alles wens ik iedereen veel plezier op Xseno!

#3 - zondag 15 november 2009, 18:46 uur

Beter hoor, ziet er allemaal goed en duidelijk uit, let trouwens niet op mijn foto en onderaan mij profiel, dat was nog met de oude xseno hoop dat ik het snel kan veranderen, maar ik heb geduld, succes

#4 - zondag 15 november 2009, 18:50 uur

First star!, 99 posts
Dj_Sensitivity schreef op zondag, 15 november 2009 - 18:46 uur het volgende:
Beter hoor, ziet er allemaal goed en duidelijk uit, let trouwens niet op mijn foto en onderaan mij profiel, dat was nog met de oude xseno hoop dat ik het snel kan veranderen, maar ik heb geduld, succes

Precies.
Daarover heb ik ook geduld. Ben daarover blij dat de nieuwe eigenaar het over heb willen nemen!

#5 - zondag 15 november 2009, 19:06 uur

alvast gefeliciteerd voor de nieuwe crewleden. hopelijk hebben ze betere comunicatie.

#6 - zondag 15 november 2009, 19:15 uur

Started, 190 posts
malibuqueen schreef op zondag, 15 november 2009 - 19:06 uur het volgende:
alvast gefeliciteerd voor de nieuwe crewleden. hopelijk hebben ze betere comunicatie.

Ja gefeciciteerd

#7 - zondag 15 november 2009, 19:29 uur

Newbie
Site ziet er alweer een stuk beter uit als de vorige Gaat de goede kant op

#8 - zondag 15 november 2009, 19:30 uur

Tochy schreef op zondag, 15 november 2009 - 18:35 uur het volgende:
Ik ben blij dat Xseno weer terug is.
Daarbij hoop ik ook, in vergeleken met de oude Crew dat de communicatie naar de leden beter wordt.
Hoop dat alles zo spoedig mogelijk verholpen wordt en dat alles goed draaid.

Buiten alles wens ik iedereen veel plezier op Xseno!

Ik ben daar niet geheel mee eens. De Oude crew waren dagelijks bezig met oplossen van de problemen, dus moet je denken aan de forum moderators, chat moderators en de zogenoemde controleurs (voor fakers etc). Wij waren de brug voor de communicatie tussen leden en de admins. De communicatie is echter verwatert doordat de voormalige eigenaars zelf niks meer lieten weten zowel naar de leden als de crew members toe. Ik hoop dat het nu wel goed gaat.

#9 - zondag 15 november 2009, 19:54 uur

First star!, 99 posts
@BabySmurf
Klopt. Maar naarmate kreeg ik zelfs geen posts terug als er een fout was. Qua fakers waren er veel. Veranderingen waren er niet echt... Ik zag alles snel achter uitlopen.
Ik weet niet waar de fout erdan in zat.
Qua Forum & Chat was er wel een degelijke controle, voor de rest niet echt...

#10 - zondag 15 november 2009, 20:20 uur

ik hoop dat alles word opgelost om zo xseno beter te maken
de nieuwe crewleden gefeliciteerd

ik hoop dat ik gauw me fotos weer kan veranderen

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies