daar heb je een punt ! maar er zijn ook mensen die zeggen dat ze prongeluk zwanger zijn. terwijl ze het zelf hebben gedaan .. ( gepland dan )
Als je mijn overbuurmeisje bekijkt. die is nu dan wel 21, maar die haar vriend zei dat hy by haar weg wou.. en zij heeft de pil laten staan. zodat hy by haar blijft. dat viindt ik dan echt kansloos.
En als je echt niet weet wat je er mee aan moet. okee kan je het weg laten halen .
Maar geloof me dat blijf je heele leven achter je aan zitten.
Voor al als je later zelf een kindje hebt
(ja ik spreek uit ervaring

)
Maar als je kijkt dat het ECHT prongeluk is. neem ik mij als voorbeeld.
Ik gebruikte de prik pil. en had een dinkiee(weetniethoehetheet) in me arm..
Dat is zowiso 99% kans dat je niet zwanger raakt, en dan nog us de prik pil. dan denk je dat je veilig bent,.
ik ben begin dit jaar heel erg ziek geweest.. En zat daarvoor elke dag in het ziekenhuiss.
Elke dag onderzoeke.. kreeg medicijnen ,elke dag werd ik dikker.
tot op een moment na 3 maand viel ik alleen maar af. en dat bleef door gaat tot de 5emaand. en toen werd ik weer dikker.hier zeiden ze tegen mij francy je bent zwanger!
Ik zo dat kan niet. want menstrueer gewoon, maar toch voor de zeker heid naar de dokter de volgende dag en het na vragenn .
Ze controleren alels bij me naa. en zeggen met groot spraak.. Je bent NIET zwanger..
nou dan geloof je dat.Ik moet me urine inleverenn (okee niet zo heel lekker om te horen maar toch) ook daar uit kunnen ze vinden als je zwanger bent of niet ..
En weer kryg ik het antwoord Francy je bent niet zwanger.
Noujaa oke dan geloof je dat tog ??
en op 25Juli precies. voelt het niet lekker. ff na de dokter.. Echo maken.. de dokter kijkt je aan.en vertelt je dan je op je verjaardag gaat bevallen,
je wereld staat ffies stil.Heb je dan nog een keuzee ??Over 2 maand ben ik mama. ik zei drekt ik sta het af , maar kreeg het niet over me hart om de papieren te tekenenn.Het is jou vlees en bloed.. kan je dat afstaan ?? nee..
Je kiest dan ergens voor. en dat is jou verantwoordlijkheid.
En je jeugd is niet weggegooit. ik doe nog alle leuke dingen als eerst.
Ik ga naar de kroeg. naar feestjes.uit met vriendinnen .Alles valt te combineren
En wat ik dan heelemaal niet snap .(niet om iemand aan te vallen. Dan hebben ze hun opmerking klaar,Maar denk eens na als het JOU en je vriendin zal overkomen ???
k heb myn zegje gedaan.