nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Weeekendddd
Verveling. Wie. Komt langs??

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
nieuwe pf! bbbc?

Heerlijk Buiten Net Geshopt met Schoonzuster &Vanaaaf Gaan we loss
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Ik verveel me! Wie weet wat leuks?
rugverbrand verder heerlijke dag <3
doe je blings & comments & berichtjes? alles back!

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
maandag 30 november 2009, 19:18 uur

2511 posts
Baby Forum Star
Hebben jullie je vooroordeel er over?
Wat vind je als ze er voor kiezen?
Of als 't een ongeluk je was?
Ben wel benieuwd naar jullie reactie's, ik krijg opzich wel veel goede reacties!
Laatst aangepast op 12-3-2011 22:28:00 door een crew member.

#1 - maandag 30 november 2009, 20:11 uur

Top Poster, 1506 posts
Er zijn mensen die er voor kiezen. Of die dit op een jonge leeftijd plannen.

Ik doe dit niet! Eerst studie, werk & een huisje. Daarna pas verder kijken

#2 - maandag 30 november 2009, 20:12 uur

Little Forum Star, 3805 posts
Heb er idd ook geen problemen of vooroordelen over.
Maar kan wel begrijpen dat de meeste zullen denken dat het niet een gewenste zwangerschap is omdat je vaak later hoort dat je pa nergens meer te bekenne is...

#3 - maandag 30 november 2009, 20:29 uur

moeten ze zelf weten
ik vind het niet handig

#4 - maandag 30 november 2009, 20:31 uur

Wat ik er van vind??
Dit staat los van het verhaal hier boven

Maar als ik kijk hoeveel meiden per ongeluk zwanger raken & ik vervolgens ook nog zie wat voor leeftijd dan denk ik echt waar the fock is het mis gegaan in jullie opvoeding Je verkloot je hele fucking leven & dan te bedenken dat je jeugd het mooiste deel van je leven is terwijl je die niet eens meemaakt

& oke ik verwacht nu allemaal boze reacties op de reactie van mij maargoed jullie vroegen hoe ik er over denk dit is hoe ik er over denk

#5 - maandag 30 november 2009, 20:36 uur

Ik kan heel goed begrijpen dat sommige meiden op een jonge leeftijd graag een kind willen.
Ik zelf zou het niet willen omdat ik dat zie als een volgende fase in mijn leven, de fase van samenwonen, trouwen en kinderen. Nou daar ben ik nog niet aan toe. En ook financieel ben ik daar niet aan toe! Als ik een kind wil dan wil ik dat kind de aandacht en spullen kunnen geven wat het kind nodig heeft. Ik weet dat ik daar nu nog niet toe in staat ben.

Wat betreft tienermoeders heb ik er wel veel respect voor. Ik vind het echt knap dat je op zo'n jonge leeftijd al kan zorgen voor een kind. Dat brengt zoveel tijd, maar ook verantwoordelijkheid met zich mee! Ik vind echter wel dat sommige tienerouders soms doen maar niet denken. Hier bedoel ik mee dat zij een kind nemen, maar geen rekening houden met consequenties die daar aan vast zitten. Dit gaat vaak ten koste van het kind.

Een ongelukje kan gebeuren, heb hem zelf ook wel eens geknepen. Ik zou het in ieder geval niet over mijn hart kunnen krijgen het kind weg te halen. Naar mijn idee speel je dan met een mensen leven. Mocht dit mij ooit gebeuren zal ik wel voor consequenties opdraaien.

#6 - maandag 30 november 2009, 20:46 uur

Baby Forum Star, 2511 posts
daar heb je een punt ! maar er zijn ook mensen die zeggen dat ze prongeluk zwanger zijn. terwijl ze het zelf hebben gedaan .. ( gepland dan )
Als je mijn overbuurmeisje bekijkt. die is nu dan wel 21, maar die haar vriend zei dat hy by haar weg wou.. en zij heeft de pil laten staan. zodat hy by haar blijft. dat viindt ik dan echt kansloos.
En als je echt niet weet wat je er mee aan moet. okee kan je het weg laten halen .
Maar geloof me dat blijf je heele leven achter je aan zitten.
Voor al als je later zelf een kindje hebt
(ja ik spreek uit ervaring )

Maar als je kijkt dat het ECHT prongeluk is. neem ik mij als voorbeeld.
Ik gebruikte de prik pil. en had een dinkiee(weetniethoehetheet) in me arm..
Dat is zowiso 99% kans dat je niet zwanger raakt, en dan nog us de prik pil. dan denk je dat je veilig bent,.
ik ben begin dit jaar heel erg ziek geweest.. En zat daarvoor elke dag in het ziekenhuiss.
Elke dag onderzoeke.. kreeg medicijnen ,elke dag werd ik dikker.
tot op een moment na 3 maand viel ik alleen maar af. en dat bleef door gaat tot de 5emaand. en toen werd ik weer dikker.hier zeiden ze tegen mij francy je bent zwanger!
Ik zo dat kan niet. want menstrueer gewoon, maar toch voor de zeker heid naar de dokter de volgende dag en het na vragenn .
Ze controleren alels bij me naa. en zeggen met groot spraak.. Je bent NIET zwanger..
nou dan geloof je dat.Ik moet me urine inleverenn (okee niet zo heel lekker om te horen maar toch) ook daar uit kunnen ze vinden als je zwanger bent of niet ..
En weer kryg ik het antwoord Francy je bent niet zwanger.
Noujaa oke dan geloof je dat tog ??
en op 25Juli precies. voelt het niet lekker. ff na de dokter.. Echo maken.. de dokter kijkt je aan.en vertelt je dan je op je verjaardag gaat bevallen,
je wereld staat ffies stil.Heb je dan nog een keuzee ??Over 2 maand ben ik mama. ik zei drekt ik sta het af , maar kreeg het niet over me hart om de papieren te tekenenn.Het is jou vlees en bloed.. kan je dat afstaan ?? nee..
Je kiest dan ergens voor. en dat is jou verantwoordlijkheid.
En je jeugd is niet weggegooit. ik doe nog alle leuke dingen als eerst.
Ik ga naar de kroeg. naar feestjes.uit met vriendinnen .Alles valt te combineren
En wat ik dan heelemaal niet snap .(niet om iemand aan te vallen. Dan hebben ze hun opmerking klaar,Maar denk eens na als het JOU en je vriendin zal overkomen ???

k heb myn zegje gedaan.

#7 - maandag 30 november 2009, 20:52 uur

Ieh, je maakt me bang

Maar ik heb wel echt respect voor je. Vind het onwijs knap! En euh, het is ook een binkie!

#8 - dinsdag 1 december 2009, 0:54 uur

First star!, 51 posts
Ik ben benieuwd of die disscussie van "'t vorige xseno" nog bestaat.
Ik zou die graag nog terug willen zien.

Ivm met het feit dat het tienermoeders (? = ouders? je hoort er van uit te gaan dat die twee bij elkaar blijven, niet?) te vaak mis gaat, om vaak financiële redenen dan wel het feit dat je je kindje voor jezelf moet stellen en hierdoor jezelf in de steek laat.
Het is financieel zwaar omdat óf 1: een tiener(moeder) niet kan werken én volledig een kind kan verzorgen, óf 2: Er niet uit MAG van gaan dat hij/zij op zijn/haar schoonouders kan rusten, óf 3: een tienersalaris een alleen kind niet kan onderhouden (verschilt natuurlijk in welke mate iemand een tiener is én welke educatie deze volgt.

Voor een verdere en uitgebreidere betoog, dien je te wachten op de posts uit 't verleden over dit onderwerp. Ik heb namelijk niet zoveel motivatie om datzelfde stukje uit een grijs en vage herinnering op te roepen als toch niemand 't weerlegt. Tenzij, natuurlijk iemand hier zijn of haar beste argumenten tegen mij in brengt, dan leg ik het met al mijn liefde voor een discussie te voeren graag voor je uit.

#9 - dinsdag 1 december 2009, 2:48 uur

Newbie
Heel qru ik weet en ga niet lopen bitchen aub
kut
i mean als het perongelijk gebeurt is egt gewoon baalen een meisje van 16 17 heeft nooit genoeg levens evaring geld tijd bla bla bla dus zelfde verhaal als altijd het kindje kan gewoon in het begin niet goed onderhouden worden
als je het plent?
ehm
well
thats just fucking sick

#10 - dinsdag 1 december 2009, 7:07 uur

Started, 156 posts
Ik heb niks tegen tiener moeders.
Het is en blijft hun eigen keus om vroeg ouder te worden.
Daar en tegen is het nooit een ongelukje natuurlijk.
Je weet dat je bij het vrijen zwanger kan worden niet alleen pas als ie klaar
komt maar ook wanneer hij voorvocht begint te produceren.
vrij veilig of vrij gewoon niet

Bedenk gewoon wat je je in huis haalt en of je er wel klaar voor bent.
Het is vooral voor tieners een hele zware last omdat ze er de juiste middelen en ervaring vaak niet voor hebben.
Maar al doende leert men toch

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies