nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Weeekendddd
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
nieuwe pf! bbbc?

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Heerlijk Buiten Net Geshopt met Schoonzuster &Vanaaaf Gaan we loss
rugverbrand verder heerlijke dag <3
doe je blings & comments & berichtjes? alles back!

Ik verveel me! Wie weet wat leuks?
vanaf B-day 20:00 t/m 22:30 vieren officiel 29ste,ik kan niet meer op me andre profiel klotezooi

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
zondag 29 november 2009, 13:40 uur

77 posts
First star!
Beste members

Langzamerhand begint Xseno weer al haar oude functies terug te krijgen. We werken nog steeds dag en nacht om alles af te krijgen.

Aanstaande vrijdag om 18:00 uur gaan de Blings naar 0 en start de face off. Voortaan gaan de Blings dus elke vrijdag om exact 18:00 uur naar 0.
We luidden dan officieel het weekend in

Members die nu in de Blings Top 10 staan worden vrijdag niet genomineerd voor de face off, omdat deze al weken blings hebben kunnen sparen. Wel ontvangen de members die op nummer 1 staan een gratis diamond membership. Dit gratis membership is je hele leven geldig.

Nieuwe functies coming up!
Verder verwachten we deze week alles af te krijgen. Daarna volgen snel nieuwe functies. Je kan straks foto en weblog comments schrijven, er komen status berichten en we beginnen met Photo Battles.

Als laatste een bericht voor alle mensen die voor een crew functie hebben gesolliciteerd. We zijn er mee bezig, maar het kost erg veel tijd om elke sollicitatie grondig te bekijken. Reactie volgt snel!

#41 - vrijdag 4 december 2009, 17:59 uur

Newbie
Oké is wel goed plan dat alles naar 0 gaat maar ik vind dat het dan gewoon bij iedereen moet

xx Anouschka

#42 - vrijdag 4 december 2009, 22:29 uur

Ach de prijzen zijn het waard

Dus start to bling

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies