nu in de spot!
xseno heeft nu
214.258 members
Weeekendddd
berichtjes en blings ?

BB playbook gekocht very nice

Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
nieuwe pf! bbbc?

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Heerlijk Buiten Net Geshopt met Schoonzuster &Vanaaaf Gaan we loss
rugverbrand verder heerlijke dag <3
doe je blings & comments & berichtjes? alles back!

Ik verveel me! Wie weet wat leuks?
vanaf B-day 20:00 t/m 22:30 vieren officiel 29ste,ik kan niet meer op me andre profiel klotezooi

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
donderdag 18 maart 2010, 14:58 uur

Mensen zetten steeds meer en meer gegevens van zichzelf online. Denk maar aan de WWW's op Hyves, of de Tweets op Twitter.
Soms sta je op internet, zonder dat je er ook maar een flauw benul van hebt. Neem nou Google StreetView! Best grappig allemaal, maar gezichten etc. zijn lang niet altijd gecensureerd!

Hoe gevaarlijk denken jullie dat dit is? En het belangrijkste; wat trekt het bij jullie aan om te weten wat de ander doet of van plan is om te gaan doen vandaag?

#31 - woensdag 19 januari 2011, 23:22 uur

Little Poster, 446 posts
ja ik vindt als je een profielen site heb moet je ook alles bloot kunnen geven ne leggen en anders kun je beter geen profielen site hebben nutteloos dan

#32 - dinsdag 25 januari 2011, 10:33 uur

Started, 202 posts
sites als hyves en facebook, die miljoenen leden hebben stellen de privacy van hun leden hoog in het vaandel, maar je weet nooit wat er over 10 jaar met de info van nu gebeurd.

Daar ben ik niet mee eens.
Alle info die je op dat soort profielsite's zet, wordt gebruikt voor bedrijven. Het is namelijk niet toevallig dat wat in die banner (en andere reclame) staat jou aanspreekt. Facebook is daardoor al eerder in opspraak geraakt. Daarbij komt dat hyves is overgenomen door de telegraaf media group. Die deden dat voor de reclame mogenlijkheden.

#33 - dinsdag 25 januari 2011, 16:42 uur

Baby Forum Star, 2686 posts
Ik geef er niks om wie mijn foto's zien.

#34 - dinsdag 25 januari 2011, 17:35 uur

niemand hoeft van mij te weten wat ik allemaal zit te doen als ik thuis ben.
ik sta niet te koop met foto's, www, en twitter..
het kan wel gevaarlijk zijn, er zijn soms wat gekken hier op de wereld...
duss

#35 - maandag 28 maart 2011, 19:55 uur

Poster, 746 posts
Ongebruikte topic. Slotje -

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies