Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
maandag 15 maart 2010, 9:02 uur
Hoelang heb je gemiddeld nodig om in slaap te komen?
#101 - woensdag 25 augustus 2010, 21:42 uur
HEEEEL lanng ookal ben ik kei moe
HEEEEL lanng
ookal ben ik kei moe
#102 - woensdag 25 augustus 2010, 21:45 uur
als ik mn ogen dicht doe ben ik eigenlijk altijd al bijna gelijk weg, ik schat 30 secs. - 2 min.
als ik mn ogen dicht doe ben ik eigenlijk altijd al bijna gelijk weg, ik schat 30 secs. - 2 min.
#103 - woensdag 25 augustus 2010, 23:00 uur
nja nie lang
haha
nja nie lang :P haha
#104 - woensdag 25 augustus 2010, 23:09 uur
niet zo lang, 10 minuten ofzo, maar als ik heb gedronken of heb geblowt ben ik gelijk weg
niet zo lang, 10 minuten ofzo, maar als ik heb gedronken of heb geblowt ben ik gelijk weg :hypocrite:
#105 - donderdag 26 augustus 2010, 0:27 uur
Ik ben eigenlijk bijna altijd gelijk weg als ik mijn ogen dichtdoe.. Tenzij ik me druk maak of echt gigantisch slaap tekort heb dan kan het uren duren..
Ik ben eigenlijk bijna altijd gelijk weg als ik mijn ogen dichtdoe..
Tenzij ik me druk maak of echt gigantisch slaap tekort heb dan kan het uren duren..
#106 - donderdag 26 augustus 2010, 0:32 uur
;PHUNKEE* schreef op donderdag 26 augustus, 0:29 uur het volgende: een minuut? als k moe ben en er niks aan de hand is als ik idd druk maak dan kan ik nachten wakker liggen en proberen wat ik wil maar dan kom ik niet in slaap voor k alles op een rijtje heb.
Hier nog 1tje
[quote];PHUNKEE* schreef op donderdag 26 augustus, 0:29 uur het volgende:
een minuut? als k moe ben en er niks aan de hand is
als ik idd druk maak dan kan ik nachten wakker liggen en proberen wat ik wil maar dan kom ik niet in slaap voor k alles op een rijtje heb.
[/quote]
Hier nog 1tje
#107 - donderdag 26 augustus 2010, 12:27 uur
ligt eraan hoe moe ik ben soms kan ik zo boem in slaap vallen en soms lig ik nog 235 uur te draaien en te rollen
ligt eraan hoe moe ik ben
soms kan ik zo boem in slaap vallen
en soms lig ik nog 235 uur te draaien en te rollen
#108 - woensdag 15 september 2010, 19:50 uur
Nu het school is maar 5min. ofzo, omdat ik wel moe ben als ik naar school ben geweest.
Nu het school is maar 5min. ofzo, omdat ik wel moe ben als ik naar school ben geweest.
#109 - maandag 3 januari 2011, 17:52 uur
Gezien het tijdsbestek waarin niemand gereageerd heeft op dit topic, wordt deze gesloten.
Gezien het tijdsbestek waarin niemand gereageerd heeft op dit topic, wordt deze gesloten.
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.