Ga naar een ander forum:
Suggesties
Dit was het Nieuws
Tussen Hemel en Aarde
Liefde en Relaties
School en Werk
Sport
Serieuze discussies
Recht en Regering
Lichaam en Gezondheid
Uitgaan
Auto Lounge
Mode en Kleding
Eten en Drinken
Vakantie en Reizen
The Lounge
Express Yourself
Hobby's en Vrije Tijd
Meetings
Forumspelletjes
Televisie en Film
Games en Consoles
Gadgets en Mobile Phones
Muziek
Boeken en Tijdschriften
Hardware en Software
Dier en Natuur
Verslavingen en Drugs
Discussieonderwerp
donderdag 11 maart 2010, 16:10 uur
Mag jij zelf bepalen hoelaat je naar bed gaat, of moet je vóór een bepaald tijdstip erin liggen van je ouders?
#81 - zondag 16 januari 2011, 12:46 uur
Nee, we zijn toch oud en slim genoeg om dat zelf te bepalen of niet dan?
Nee, we zijn toch oud en slim genoeg om dat zelf te bepalen of niet dan?
#82 - dinsdag 18 januari 2011, 17:43 uur
ik mag het zelf bepalen, gelukkig!
ik mag het zelf bepalen, gelukkig!
#83 - dinsdag 18 januari 2011, 18:56 uur
#84 - dinsdag 18 januari 2011, 18:59 uur
Ik mag zelf bepalen hoelaat ik naar bed ga. Maar ik ga toch altijd al rond 10 uur.
Ik mag zelf bepalen hoelaat ik naar bed ga.
Maar ik ga toch altijd al rond 10 uur.
#85 - dinsdag 18 januari 2011, 19:05 uur
Nouja als ik door de weeks een paar x midden in de nacht thuis kom krijg ik er wel gezeur over, Maar verder bepaal ik zelf.
Nouja als ik door de weeks een paar x midden in de nacht thuis kom krijg ik er wel gezeur over,
Maar verder bepaal ik zelf.
#86 - dinsdag 18 januari 2011, 19:06 uur
EEEmmy schreef op dinsdag 18 januari, 18:59 uur het volgende: Ik mag zelf bepalen hoelaat ik naar bed ga. Maar ik ga toch altijd al rond 10 uur.
En als m'n ouders zien dat ik moe ben en het is al later dan 10 uur zeggen ze wel: "Zou je niet eens op bed gaan?"
[quote]EEEmmy schreef op dinsdag 18 januari, 18:59 uur het volgende:
Ik mag zelf bepalen hoelaat ik naar bed ga.
Maar ik ga toch altijd al rond 10 uur.[/quote]
En als m'n ouders zien dat ik moe ben en het is al later dan 10 uur zeggen ze wel: "Zou je niet eens op bed gaan?"
#87 - dinsdag 18 januari 2011, 19:21 uur
mij moeder zegt om kwart voor 10 altijd: zou je niet is afsluiten? zeg ik altijd : ja mam doe ik zo. maar meestal ga ik uit me eigen om kwart over 10 na bed, dan ben ik echt doodop.
mij moeder zegt om kwart voor 10 altijd: zou je niet is afsluiten? zeg ik altijd : ja mam doe ik zo. maar meestal ga ik uit me eigen om kwart over 10 na bed, dan ben ik echt doodop.
#88 - woensdag 19 januari 2011, 18:37 uur
Ik mag het zelf weten
Ik mag het zelf weten:D
#89 - woensdag 26 januari 2011, 0:17 uur
#90 - woensdag 26 januari 2011, 9:27 uur
Watwiljedan. schreef op dinsdag 18 januari, 19:05 uur het volgende: Nouja als ik door de weeks een paar x midden in de nacht thuis kom krijg ik er wel gezeur over, Maar verder bepaal ik zelf.
idd. of dan gaan ze zegge van jaa dan moet je ook nie zo lang in je bed ligge enzo.
[quote]Watwiljedan. schreef op dinsdag 18 januari, 19:05 uur het volgende:
Nouja als ik door de weeks een paar x midden in de nacht thuis kom krijg ik er wel gezeur over,
Maar verder bepaal ik zelf.[/quote]
idd. of dan gaan ze zegge van jaa dan moet je ook nie zo lang in je bed ligge enzo.
Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.