nu in de spot!
xseno heeft nu
212.902 members
Net terug van stappen was weer gezellig .. Sweet dreams XxxX
m0ee

Kan niemand meer blings kwijt?
2 avonden achter elkaar dronken is niks meer op mijn leeftijd Te lui om de stad in te gaan

dat was een geslaagd avondjeheeft er nog iemand blings,berichtjes en comments over?always back
Zo ff dvd kijken, iemand nog tips qua films?

battlestemmen nodig

fijne avond/nacht allemaaaaaal!
is er iemand nog gezellig hier?

gezelligheid hier!!=D
daar ook nog gezellige mensen?
Comments????
X xhnneke & nathalie91
Fijne Avond iedereen

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Suggesties » Forum

Discussieonderwerp
dinsdag 9 maart 2010, 11:26 uur

82 posts
First star!
Oke, ben hier sinds gisteren dus behoorlijk een newbie.
Ben meteen het forum opgedoken omdat ik dat altijd wel gezellig vind.
Nou wat mij opvalt;

- was net opzoek of er al een toic was hierover, en dan strand ik op een topic ook over het forum. Zie ik 3 reacties van leden en dan eentje van de crew: Dit kan op deze versie van het topic niet dus slotje..
Dan heb ik zoiets het zijn toch suggesties dus kan je het, in mijn ogen, wel langer open laten om te zien hoe andere leden erover denken. Zo weet je wat er gewild is op deze site en kan je daar wellicht iets aan veranderen.
En misschien kan dat niet, maar lijkt me dat je deze site maakt voor en mét leden. Het is toch iets wat moet klikken met de verwachtingen van leden. Laat zo'n topic dan even open om verschillende meningen op een rij te zien. En dan hoef je het niet te veranderen, maar weet je wel wat de vraag is.

- Ik vind het zelf altijd wel makkelijk als je je posts die je gestuurd hebt kan nalezen dus dat er ook een kopje is van; Mijn posts ofzo. Dan hoef je niet heel het forum af te struinen waar je iets gepost hebt, maar kan je het snel en overzichtelijk zien.

en misschien kan dat ook wel niet met deze versie van het forum. Maar nogmaals dit is een SUGGESTIE sub-forum. Dus neem aan dat mijn suggestie wel gegeven mag worden?

Verdeer ziet t er netjes uit!

#1 - dinsdag 9 maart 2010, 11:54 uur

Little Forum Star, 3758 posts
Welkom op het forum dan he .

Ten eerste, als het niet op het forum kan heeft het ook niet zo veel zin om er veder over te gaan discuseren? Dan ga je alleen maar spam krijgen en mensen die daar gan posten voor hun account.
En dat het niet kan op het forum is zeer waarschijnlijk omdat we nog druk bezig zijn het het op bouwen/verbeteren van de site.

Ten tweede, weet niet of het op deze versie kan, denk het niet anders was het er al wel geweest.

#2 - dinsdag 9 maart 2010, 11:57 uur

First star!, 82 posts
ja en als je dan toch bezig bent met het verbouwen verbeteren is da toch fijn als je andermans mening hoort?
niet zo boos meteen

#3 - dinsdag 9 maart 2010, 11:59 uur

Ben ook niet boos .

Ja naar meningen van anderen zijn wel altijd wel benieuwd.
Maar als het gewoon niet kan dan kunne wij er ook niks aan doen .

#4 - dinsdag 9 maart 2010, 12:04 uur

First star!, 82 posts
oke, maar ik lees jou typen dat jullie de site willen verbeteren en vernieuwen..
maar dat geld dan dus niet voor het forum? of, omdat dit forum niet alle eigenschappen (kan hebben) heefft? ofzo?
ff voor mijn duidelijkheid he?

#5 - dinsdag 9 maart 2010, 12:10 uur

de laatst gereageerde topics staan op je profiel.

#6 - dinsdag 9 maart 2010, 12:13 uur

First star!, 82 posts
oke!
nou bedankt voor de hulp is me weer helemaal duidelijk!
laatste post teruglezen op je profiel, dan zie je er toch wel weer 3 terug en als iets niet kan, kan t gewoon niet

slotje hoor wat mij betreft

#7 - dinsdag 9 maart 2010, 12:14 uur

Is goed, no problemo...

Slotje

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies