Een oude dame wordt euromiljonair en zij koopt een kasteel. Ze zegt : Het eerste wat ik hoor wordt de naam van mijn kasteel. Zij hoort dus het woord "reet", dus noemt ze haar kasteel "reet". Dan koopt ze een hond en zegt ook : Het eerste wat ik hoor wordt de naam van mijn hond. Zij hoort dan als eerst het woord "kontgat". De hond raakt verdwaald in de kasteel en de oude dame gaat dus naar de politie. Ze zegt dan : Ik heb heel mijn reet afgezocht maar ik vind mijn kontgat niet.
2 agenten rijden midden in de nacht rond in hun auto, op een gegeven moment zien ze een turk lopen en dat vinden verdacht ze rijden er heen, ze beginnen de man te fouilleren vinden ze een mes die ene agent denkt niet na en schiet hem dood wat doe je vraagt die andere agent, ik schiet hem dood wil jij een mes tussen je ribben? nee je hebt gelijk..
Tientallen minuten laten komen ze een marrokaan tegen, nou dat vinden ze wederom verdacht en houden de man aan en fouilleren hem, en ze vinden een pistool die ene agent denkt weer niet na en schiet hem dood, wat doe je nu weer vraagt die andere agent, nou ik schiet hem dood of wil jij die kogel door je hoofd? nee je hebt gelijk..
Enkele uren laten zien ze een surinamer wederom verdacht, dus ze rijden er heen en gaan hem weer fouilleren, vinden 2euro en die agent schiet hem dood, wat doe je vraagt die andere hij heeft geen wapen of niks, nee maar hij spaarde er wel voor