nu in de spot!
xseno heeft nu
214.257 members
Geef jij comment op mijn profiel foto?
Always back!!
nieuwe pf! bbbc?

verbrand
waar zijn die gezellige mensen?
Blings, comments, berichten, flirts en high5's
Lekker weer! Waar blijven de bikini fotos nou? Haha

Heerlijk Buiten Net Geshopt met Schoonzuster &Vanaaaf Gaan we loss
rugverbrand verder heerlijke dag <3
doe je blings & comments & berichtjes? alles back!

Ik verveel me! Wie weet wat leuks?
vanaf B-day 20:00 t/m 22:30 vieren officiel 29ste,ik kan niet meer op me andre profiel klotezooi

Baaldag ): Wie gaat er stappen in tilburg vanavond?? Need a beer!
Fotocommentss And Blingss

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Navigatie: Suggesties » Limiet

Discussieonderwerp
dinsdag 24 november 2009, 22:28 uur

99 posts
First star!
Ik erger me opeens aan de limiet voor foto's uploaden.
Waarom blijft dat niet gewoon beetje het zelfde als de oude versie?

Sinds deze xseno online is, is er een hele verbouwing, overal komt er een limiet op... zodat mensen er voor gaan betalen om een hoger limiet.
Is wel leuk enzo, maar zo zullen vele mensen wellicht weggaan door dit.

Vanaf heden is er een limiet van 1024KB (Ongeveer 4 a 5 foto's, grote foto's wellicht maar 2)
Ook is er een bling-limiet. Steeds meer dingen wat komt wordt betaal mogelijkheden gevraagd.
Ik snap dat "standaard-member" minder mogelijkheden heeft, maar is dit niet "te" krap?

#1 - dinsdag 24 november 2009, 22:30 uur

ik merk echt dat jij nieuw bent
dit is altijd al geweest sinds 31 december 2005 toen xseno online ging
en verder ik heb er 10 fotos op staan miss handig om je fotos te verkleinen in grote

#2 - dinsdag 24 november 2009, 22:35 uur

First star!, 99 posts
TYFUSHAAGENEES schreef op dinsdag 24 november 2009 - 22:30 uur het volgende:
ik merk echt dat jij nieuw bent
dit is altijd al geweest sinds 31 december 2005 toen xseno online ging
en verder ik heb er 10 fotos op staan miss handig om je fotos te verkleinen in grote

Ik ken Xseno alleen vanuit de vorige versie en nu.
Daarop vind ik dat daarin tegen de limiet beter was, toen had ik nergens last van. Sinds deze versie nu zo'n week online is, gaat alles opeens anders, meer betalingen, meer limieten... Dusja

#3 - dinsdag 24 november 2009, 22:37 uur

Ik kan je verzekeren dat er hiervoor ook ene limiet op foto's was. En ik heb op dit moment 10 foto's op mn xseno staan en nog steeds kan ik der behoorlijk wat bij plaatsen..
En de blings limiet is volgens mij tijdelijk.
En waar zie je meer betalingen?

#4 - dinsdag 24 november 2009, 22:37 uur

dat is bullshit ik zit hier al vanaf het hele begin en merk weinig verschillen, alleen dat je nu crushed en je hebt de spot voor de rest is alles hetzelfde gebleven ook alles rondom diamondmembership gedoe

#5 - dinsdag 24 november 2009, 22:45 uur

Started, 148 posts
Zoals TYFUSHAAGENEES al zegt, misschien handig om ze een klein beetje te verkleinen?

ik zet hier een slotje op.

#6 - dinsdag 24 november 2009, 22:45 uur

First star!, 99 posts
@;MKLR
Vind ik raar.. Ik ken iemand die heeft nog 55% over aan upload ruimte, maar kan niks erbij..
Of de blings-limiet zo blijft of niet, weet ik niet, aangezien er niks "zeker" bekent is

@TYFUSHAAGENEES
SMSChat, Diamondmember is inderdaad gewoon het zelfde.. zoals vorige versie.. Crusher is volgens mij nu alleen meer aangepast

Ik heb gewoon vermoeden dat er gewoon meer limiets komen en betaalmogelijkheden.

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies