nu in de spot!
xseno heeft nu
212.902 members
Net terug van stappen was weer gezellig .. Sweet dreams XxxX
m0ee

Kan niemand meer blings kwijt?
2 avonden achter elkaar dronken is niks meer op mijn leeftijd Te lui om de stad in te gaan

dat was een geslaagd avondjeheeft er nog iemand blings,berichtjes en comments over?always back
Zo ff dvd kijken, iemand nog tips qua films?

battlestemmen nodig

fijne avond/nacht allemaaaaaal!
is er iemand nog gezellig hier?

gezelligheid hier!!=D
daar ook nog gezellige mensen?
Comments????
X xhnneke & nathalie91
Fijne Avond iedereen

Topic aanpassen
Houdt bij het aanmaken van een topic rekening met de forum regels. Het in strijd in handelen met de de forum regels kan leiden tot een forum ban.

Forum:

Onderwerp:

Discussieonderwerp
vrijdag 29 januari 2010, 5:54 uur

Zoals de onderwerp al zegt....

Ik vind voetbal zo dom en schaatsen. Al die opwinding om een stel getrainden die elkaar in maken. Dat is leuk om te zien maar al die spanning enzo slaat nergens op vind ik.

Als ik fitness en een ander kijkt naar hoeveel kilo ik wegdruk ga ik hem wel ff langs de dokter brengen als hij/zij zich helemaal wild maakt of ik net die ene wel of niet til

#171 - donderdag 12 augustus 2010, 16:05 uur

curling

#172 - donderdag 12 augustus 2010, 18:47 uur

nja k vind niet echt dat je domme sporten hebt ofzo, ieder zijn eigen ding, maar t enige waar ik nou echt niet naar kan kijken op tv is wielrennen, verder vind ik nordic walking ook niet heel interessant, en verder.. tja dat boogschieten enzo doet me ook niet heel veel

#173 - donderdag 12 augustus 2010, 22:00 uur

Waarom zegt niemand korfbal?

Dat is echt de domste sport ever.

#174 - donderdag 12 augustus 2010, 22:15 uur

Top Poster, 1958 posts
eigenlijk geen na mijn mening heeft iedere tak sport wel iets bijv. wielrennen ik zie niet iederen 180km fietsen 2 weken achter elkaar
zwemmen 9/10 mensen kan niet eens 4 baantjes zwemmen achter elkaar zonder te stoppen ( terwijl er wedstrijden zijn van 89 km datzijn 3520 baantje in een 25m bad)
curling, golf en biljart die mensen moeten perfect concentratie hebben
schaken en dammen moeten minimaal 3 stappen vooruit denken
of met een vechtsport sommige mensen doen dat om hun agressie weg tetonen.
Iedereen sport op zijn eigen niveau en waar hij goed in is of waar hij zich bij goed voelt !!!
naja dat is mijn mening

#175 - vrijdag 20 augustus 2010, 19:47 uur

zwemmen,
omdat ik gewoon niet van zwemmen hou.

#176 - zondag 22 augustus 2010, 16:44 uur

Fietsen in de sportschool!
Je trapt jezelf het laplazerus maar komt geen meter vooruit. Daar kan ik dus echt niet tegen haha

#177 - zondag 22 augustus 2010, 16:54 uur

Top Poster, 1173 posts
Korfbal idd!
&
Paardrijden

#178 - dinsdag 24 augustus 2010, 18:20 uur

Newbie
Ik vind geen enkele sport dom, want iedere sport heeft zijn eigen waarde. Je moet er vaardig in worden. Iedereen heeft tevens zijn eigen smaak. Iedere sport is daarom ook af te kraken.

#179 - dinsdag 24 augustus 2010, 20:54 uur

Voetbal *hides*

#180 - dinsdag 24 augustus 2010, 21:03 uur

Started, 166 posts
volleybal

Topic gesloten
Dit topic is gesloten. Het is mogelijk niet toegestaan een nieuw soortgelijk topic aan te maken. Lees de eind post voor meer informatie.

b i u small

Bezig met laden..
toon alle smilies